آزادی ۱۹ زندانی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4196575
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

آزادی ۱۹ زندانی در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرعامل ستاد دیه کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: همزمان با میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر با تلاش این ستاد، ۱۹ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

آزادی زندانیان استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، عباس فلاحتی‌مطلق، مدیرعامل ستاد دیه استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 9 بهمن‌ماه در جمع اعضای شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، اظهار کرد: همزمان با میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر با تلاش این ستاد، ۱۹ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی افزود: بدهی این افراد بالغ بر 5 میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که با وساطت مددکاران و اعضای شورای حل اختلاف ستاد دیه، شاکیان دو میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان این مبلغ را بخشیدند.

مدیرعامل ستاد دیه کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: هم‌اکنون ۳۰۲ محکوم صرفا مالی در زندان‌های استان به سر می‌برند که امیدواریم با کمک خیران، شکات و شورای حل اختلاف این افراد نیز از زندان آزاد شوند.

فلاحتی‌مطلق بیان کرد: امیدوارم در ماه‌های آخر سال برای اینکه سایه پدران و سرپرستان خانواده‌ها بر سر فرزندان باشد با کمک خیرین و نیکوکاران زندانیانی که مجرم نیستند و به عنوان محکومان مالی و غیر عمد در زندان به سر می‌برند، را از زندان آزاد کنیم.

وی در ادامه از خیران و مردم نوع‌دوست استان خواست برای کمک به این‌گونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی(ره) یاسوج مراجعه و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت 6037997599036333 بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز کنند.

انتهای پیام
captcha