بیش از 170 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 4196643
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

بیش از 170 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در یزد اجرا می‌شود

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از اجرای بیش از 170 عنوان ویژه‌برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر توسط پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج در سطح استان خبر داد.

سردار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سردار حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، امروز، نهم بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسیر پیروزی انقلاب اسلامی، راهی بود که قوی بودن در آن معنا و مفهوم پیدا کرد گفت: این انقلاب با این مولفه‌ها ایجاد شد تا استقلال، هویت و کرامت انسانی در ذیل این موارد معنا و مفهوم پیدا کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه ملت ایران پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و در فتنه‌های مختلف اعم از جنگ سخت، ترورها، تحریم‌ها و ... سربلند بیرون آمده‌اند و در عرصه‌های پیشرو نیز با همین بصیرتی که دارند، از فتنه‌ها سربلند بیرون خواهند آمد.

زارع‌کمالی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال، «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» را شعار امسال اعلام کرد و افزود: آینده‌ای زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است که به دنبال آن تمدن نوین اسلامی باشد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اجرای بیش از 170 عنوان برنامه در این ایام بیان کرد: در طول این دهه بیش از 3500 ریز برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت، نواحی و حوزه‌های مقاومت اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون در جنگ سیاسی قرار داریم افزود: در رأس همه جنگ‌ها اعم از ترکیبی، اقتصادی، نفوذ، سخت و ... دشمن جنگ سیاسی را در پیش گرفته و باید همه برنامه‌ها به این سمت و سو سوق داده شود و مقابله با نقشه دشمن در اولویت باشد تا شاهد حضور و مشارکت قوی مردم پای صندوق‌های رأی باشیم.

زارع‌کمالی با اشاره به برنامه‌های ایام دهه فجر گفت: روز پنجشنبه، 12 بهمن با شعار «انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت مطلقه فقیه و رهبری» نامگذاری شده و مراسم آغاز دهه فجر به مناسبت ورود امام در فرودگاه شهید صدوقی برگزار می‌شود.

وی، اجتماع بانوان تمدن‌ساز در مصلای امام(ره) اردکان را از دیگر برنامه‌های این روز برشمرد و «انقلاب اسلامی، زنان، تحکیم بنیان خانواده، نسل انقلابی» را شعار محوری 13 بهمن ماه خواند و گفت: در این روز نیز اجتماع روحانیون و شبکه صالحین در مصلاهای نمازجمعه، سخنرانی‌های جهادتبیین قبل از خطبه‌های نماز جمعه، رزمایش اقتدار با محوریت  ارگان‌های امام علی که از روز پنجشنبه شروع و روز جمعه اختتامیه این رزمایش‌ها برگزار می‌شود، را خواهیم داشت.

زارع‌کمالی ادامه داد: روز شنبه، 14 بهمن با شعار محوری «انقلاب اسلامی، جوان، خودباوری، تولید و دانش بنیان» با برگزاری برنامه‌هایی از جمله اولین همایش شبانان و گله‌داران در ابرکوه، بررسی مشکلات جمعیت عشایری در سه شهرستان ابرکوه، هرات و مروست همراه خواهد بود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، شعار محوری روز یکشنبه، 15 بهمن را «انقلاب اسلامی، معنویت‌گرایی و کرامت انسانی» بیان کرد و گفت: همایش تقویت هویت زن مسلمان به همت ناحیه شهید الله دادی درموزه دفاع مقدس، جشن تکلیف دختران حاج قاسم سلیمانی در مدارس سطح استان به صورت شاخص در تفت از جمله برنامه‌های این روز است.

وی ادامه داد: روز دوشنبه، 16 بهمن با شعار محوری «انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری دینی، انسجام ملی»، برنامه‌هایی از جمله برگزاری مجمع بسیجیان یزد و همایش خانواده ایرانی مقاوم و امیدوار در مصلای شهرستان میبد را خواهیم داشت. روز سه شنبه، 17 بهمن نیز با شعار محوری «انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، عزت بین‌المللی» با برنامه‌هایی از جمله اختتامیه سی‌اُمین دوره مسابقات قرآن کریم در امامزاده سید جعفرمحمد(ع) و همایش زن تراز انقلاب در تفت خواهیم داشت.

زارع‌کمالی، شعارمحوری «انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح، امنیت و اقتدار ملی» را شعار محوری روز چهارشنبه، 18 بهمن بیان کرد و همایش انس و مودت وابستگان سپاه، نشست بصیرتی و تبیین جایگاه زن در خانواده، کارگاه مهارت‌های همسرداری، جشن‌های پیروزی انقلاب و جشنواره رسانه ابوذر را از جمله برنامه‌های این روز برشمرد.

وی، با اشاره به شعار محوری روز پنجشنبه، 19 بهمن با عنوان «انقلاب اسلامی، قرآن کریم، پیامبر مهربانی، ایثار و شهادت»، همایش حافظان امنیت در پایگاه انقلاب مسجد حظیره، جشنواره مالک اشتر، تجلیل از ممتازان مسابقات قرآنی، نشست جهادتبیین و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی را از برنامه‌های این روز اعلام کرد و «انقلاب اسلامی، انتظار موعود، تمدن نوین اسلامی» را شعار محوری 20 بهمن ماه برشمرد و برگزاری یادواره‌های شهدا، جشنواره سرود آوای آدینه را از جمله برنامه‌های این روز اعلام کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد «انقلاب اسلامی، ادیان و اقوام، همبستگی ملی و وحدت اسلامی» و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را شعار روزهای 21 و 22 بهمن اعلام کرد و گفت: برگزاری جشن پیروزی انقلاب در میادین اصلی شهرستان‌ها، تبیین طرح اندیشه اسلامی، همایش ارکان مساجد، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، همخوانی سرود مشترک پایگاه‌های مقاومت از جمله برنامه‌های این ایام خواهد بود.

وی، کلنگ‌زنی منزل مسکونی محرومان، بهره‌برداری پروژه آبرسانی ولایت دو، بهره‌برداری پروژه آبرسانی خاتم، افتتاح کارگاه اشتغالزایی در یزد و مراکز مشاوره از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار می‌شود و گفت: مراکز مشاوره با عنوان «مهر» در برخی شهرستان‌های یزد، ابرکوه، میبد و اردکان راه‌اندازی شده و به صورت رایگان به مردم ارائه خدمت می‌دهند و در این ایام مرکز مشاوره بهاباد افتتاح خواهد شد.

یادآور می‌شود در پایان این نشست از پوستر 45 خدمت شاخص سال 1402 سپاه الغدیر استان رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha