مؤلفه‌های قدرت نظام مورد هجمه دشمن قرار گرفته‌اند
کد خبر: 4196811
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

مؤلفه‌های قدرت نظام مورد هجمه دشمن قرار گرفته‌اند

سردار نظری با بیان اینکه مقام معظم رهبری، مکتب قوی، امنیت قوی و مردم همراه، مؤلفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند که مورد هجمه قرار گرفته‌اند، گفت: نباید دچار عادی‌انگاری و وادادگی شد و باید تلاش کرد با تمام ابزاری که در اختیار داریم در میدان جنگ ترکیبی جهاد کنیم.

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، ۱۰ بهمن‌ماه در رویداد فرهنگی هنری بسیج با عنوان «مثل مصطفی۲» در دانشگاه آزاد کرمان با گرامیداشت یاد شهدا و تبریک دهه فجر، گفت: امام راحل با فکر بلند خود انقلاب کرد و این حرکت بزرگ را به وجود آورد و امروز همه تحت تأثیر این انقلاب و نظام هستند.

وی با بیان اینکه رویداد امروز با نام شهید مصطفی صدر‌زاده برگزار می‌شود که باید الگوی همه ما باشد، افزود: شرایط ملی، بین‌المللی و منطقه را امروز همه می‌دانند و در این شرایط انتخابات را پیش رو داریم. تمام طرح‌ ریزی‌ها و نقشه عملیاتی در حوزه انتخابات باید انجام شده باشد و در این یک ماه باقی مانده باید با شناختی که از دشمن پیدا کردیم با اهداف و نقشه راه دشمن مقابله کنیم.

سردار نظری ادامه داد: این روزها دشمن در فضای مجازی به همه کاستی‌ها برای ایجاد ناامیدی ضریب می‌دهد و به تبع آن همه ما باید در دهه فجر انقلاب و همچنین در فضای مجازی دستاوردهای انقلاب را بیان کرده و با این شبهه و بذر ناامیدی که دشمن در ذهن و افکار مردم به ویژه جوانان می‌پاشد مقابله کنیم.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های موجود برای مقابله با دشمن اقدام کرد؛ یکی از ظرفیت‌های ما استفاده از چهره‌های کاریزماتیک است که مهمترین این شخصیت در کرمان شهید سلیمانی و مکتب حاج قاسم است. وضعیت بین‌المللی و اقدام دشمن حول محور جریانات نقطه‌ای است که در کشور وجود دارد و مؤلفه‌های قدرت نظام را شناسایی کرده که رهبری، مکتب قوی، امنیت قوی و مردم همراه این مؤلفه‌ها هستند و این روزها مورد هجمه قرار گرفته‌اند لذا باید در این حوزه تلاش کرد و چند نکته را مورد توجه داد که نخستین آن ولایتمداری است. باید از مکتب سلیمانی و ولایت‌نامه حاج قاسم در این مورد استفاده کرد و با تبیین این وصیت‌نامه می‌توان برای امیدآفرینی گام برداشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان اظهار کرد: نکته دوم حضور مردم در همه مقاطع تاریخی انقلاب است که باید تشریح شود زیرا هر جا که مردم حضور داشتند به پیروزی رسیدیم و حضور مردم به معنای شکست دشمن است. راه سوم بصیرت افزایی و روشنگری است. همچنین استقلال و پیشرفت کشور موضوعی است که با تبیین آن می‌توان دشمن را مأیوس کرد و شکست داد.

سردار نظری با اشاره به اینکه اتفاقات سیستان و بلوچستان و حادثه تروریستی کرمان در نتیجه تلاش دشمنان برای از بین بردن قدرت نظام است، گفت: دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن دستاوردها است که باید به این موضوع توجه در این حوزه روشنگری کرد. نباید دچار عادی انگاری و وادادگی شد، باید تلاش کرد و امروز مهمترین چیز باور به این است که در جنگ ترکیبی و فرهنگی قرار داریم و باید با تمام ابزاری که در اختیار داریم در این میدان جنگ جهاد کرد و مانند همیشه شهر حاج قاسم باید بیشترین مشارکت را در انتخابات داشته باشد لذا باید از فرصت دهه فجر و اعیاد پیش رو برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha