حماس و جهاد اسلامی: جنایت تروریستی صهیونیست‌ها در جنین بدون پاسخ نمی‌ماند
کد خبر: 4196855
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

حماس و جهاد اسلامی: جنایت تروریستی صهیونیست‌ها در جنین بدون پاسخ نمی‌ماند

جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس فلسطین در واکنش به جنایت تروریستی که امروز صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن ۳ جوان فلسطینی در جنین انجام دادند اعلام کردند: جنایت نظامیان رژیم اشغالگر هرگز بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش ایکنا به نقل از القدس العربی، جنبش حماس فلسطین در واکنش به جنایت تروریستی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در به شهادت رساندن 3 جوان فلسطینی روی تخت بیمارستانی در جنین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ترور سه شهروند فلسطینی در داخل بیمارستان ابن سینا در جنین در حالی که یکی از آن‌ها بستری بود، جنایتی به تمام معنا است که در ادامه تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه و جنین انجام می‌گیرد.

حماس تأکید کرد که ما ضمن تسلیت شهادت محمد ایمن الغزاوی یکی از بنیانگذاران گردان جنین وابسته به گروهان‌های قدس، مجاهد باسل ایمن الغزاوی و محمد ولید جلامنه، تأکید می‌کنیم که این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند.


بیشتر بخوانید:


حماس همچنین در این بیانیه یادآور شد: مقاومت که با ملت خود بر جهاد تا بیرون راندن اشغالگران و بازپس‌گیری تمامی حقوق این ملت عهد بسته، هرگز از ترور نمی‌هراسد و جنایات دشمن بزدل و ترسو آن را تضعیف نخواهد کرد.

خبرگزاری سما فلسطین نیز گزارش داد: جنبش جهاد اسلامی هم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت «محمد أیمن الغزاوی» از بنیانگذاران گردان جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و برادرش «باسل أیمن الغزاوی» و «محمد ولید جلامنه» از فرماندهان گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی(حماس)، تأکید کرد: نفوذ دشمن با لباس شخصی به بیمارستان ابن سینا در شهر جنین در کرانه باختری رود اردن و به شهادت رساندن ۳ نفر از رزمندگان مقاومت، یکی از جنایاتی است که دشمن همیشه به آن عادت داشته و نقض جدید موازین بشردوستانه و قوانین بین‌المللی بوده و جنایت جنگی محسوب می‌شود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هشدار داد که این جنایت رژیم اشغالگر از سوی نیروهای مقاومت و ملت فلسطین در کرانه باختری و به ویژه جنین بی‌پاسخ نخواهد ماند.

نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی بامداد امروز، ۱۰ بهمن ماه با نفوذ به بیمارستان ابن‌سینا در جنین واقع در کرانه باختری، سه جوان فلسطینی را که در این بیمارستان بستری بودند، به شهادت رساندند.

بر اساس اعلام منابع محلی، فرمانده شهید محمد ایمن الغزاوی، از پایه‌گذاران کتیبه جنین، مجاهد شهید باسل ایمن الغزاوی و فرمانده شهید محمد ولید جلامنه، از فرماندهان بارز کتائب قسام در جنین طی جنایت امروز اسرائیل به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
captcha