ایجاد ۴۳۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان اسدآبادی
کد خبر: 4197910
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

ایجاد ۴۳۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان اسدآبادی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد با اشاره به ایجاد ۴۳۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان این شهرستان از ابتدای سال تا پایان دی‌ماه گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال ۵۵۰ فرصت شغلی ایجاد شود.

جواد صدیقی، رئیس کمیته امداد اسدآبادجواد صدیقی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان از برگزاری اولین دوره جشنواره فجر قرآنی کارکنان امداد در استان خبر داد و گفت: در این جشنواره پنج نفر از کارکنان این اداره در رشته‌های مفاهیم، حفظ، قرائت و حضور در بین رقابت‌کنندگان استانی حضور پیدا می‌کنند.

رئیس کمیته امداد اسدآباد به همکاری این اداره با بنیاد قرآن شهرستان اشاره کرد و افزود: این همکاری در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه مخاطبان کمیته انجام شده که  ۳۰۰ نفر از قرآن‌آموزان مددجو در ۱۰ دوره در سطح شهر و روستا شرکت داشتند، هر دوره شامل ۱۵ ساعت شامل کلاس‌های قرآن، نماز و احکام برگزار شد.

وی بیان کرد: کمیته امداد اسدآباد ۱۰۴ پروژه مسکن در شهر و روستا در دست احداث دارد که یک باب آن در ایام‌الله دهه‌ فجر افتتاح می‌شود، ۳۴ باب نیز به‌مناسبت ۱۴ اسفندماه، سالروز تأسیس کمیته امداد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

صدیقی به پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۶۰ مددجوی زن سرپرست خانوار شاغل اشاره کرد و گفت: ۲۵ زن سرپرست خانواده به مناسبت ایام‌الله دهه‌ فجر به این مجموعه اضافه می‌شود، ۱۸۰ زن سرپرست خانوار بیمه روستای عشایر دارند.

وی با اشاره به ایجاد ۴۳۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان این شهرستان از ابتدای سال تا پایان دی‌ماه با پرداخت ۳۹ ملیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال با پرداخت ۵۱ میلیارد تومان ۵۵۰ فرصت شغلی ایجاد شود.

صدیقی از افتتاح طرح دامداری و جوراب‌بافی به‌مناسبت ایام‌الله دهه‌ فجر خبر داد و گفت: شش رأس گوسفند با اشتغال دو نفر و کارگاه جوراب‌بافی با اشتغال دو نفر مشغول به فعالیت هستند. تا پایان دی‌ماه امسال به چهار هزار و 500 خانواده مستمری‌بگیر بیش از ۴۵ میلیارد تومان امداد شهرستان اسدآباد پرداخت شده است.

انتهای پیام
captcha