حل مشکلات حقوقی بیش از ۲۸۰۰ مددجوی البرزی
کد خبر: 4198598
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

حل مشکلات حقوقی بیش از ۲۸۰۰ مددجوی البرزی

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز از ارائه خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره رایگان به دو هزار و ۸۲۳ مددجوی البرزی از دهه فجر سال گذشته تاکنون خبر داد.

کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز، طاهره شهبازی، رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با اشاره به اینکه کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان البرز نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند، گفت: از دهه مبارک فجر ۱۴۰۱ تاکنون ۱۰۰ وکیل نیکوکار به ۲ هزار و ۸۲۳ مددجوی البرزی، خدمات قضائی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان ارائه کرده‌اند.

وی از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و مطرح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون در راستای اجرای این طرح، وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور پیدا کرده و به ۸۰۰ مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضائی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضائی داشته باشد.

شهبازی ضمن قدردانی از وکلای دادگستری و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه البرز به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضائیه نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان به لحاظ مشکلات اقتصادی موجود توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

انتهای پیام
captcha