۲۵ زندانی به‌مناسبت دهه فجر در ایلام آزاد شدند
کد خبر: 4198623
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

۲۵ زندانی به‌مناسبت دهه فجر در ایلام آزاد شدند

در مراسمی به‌مناسبت دهه فجر و با کمک ستاد دیه و ارفاقات قانونی از سوی مراجع قضایی، ۲۵ زندانی محکوم مالی به آغوش خانواده خود بازگشتند.

دادگستری ایلام، آزادسازی زندانیانبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل زندان‌های استان ایلام، جمشید اسکندری، مدیرکل زندان‌های استان، امروز، ۱۸ بهمن ماه در مراسم آزادی زندانیان، گفت: 15 زندانی جرایم غیرعمد و 10 زندانی با ارفاقات قانونی در دهه فجر آزاد شدند.

اسکندری افزود: از ابتدای سال تا کنون با کمک خیرین و ستاد دیه استان 150 زندانی جرایم غیرعمد و 21 زندانی نیازمند مالی از زندان آزاد شدند و تا پایان سال به تعداد آزادی‌ها افزوده می‌شود.

عمران علی‌محمدی، رئیس کل دادگستری استان ایلام در این مراسم به نقش انقلاب اسلامی در بیداری جهان اسلام اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی ریشه مذهبی آن است و این انقلاب با اعتماد به دین حقیقی و پیروی از ولایت فقیه به پیروزی رسیده است. 

وی در ادامه به اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر نیز تأکید کرد و افزود: تلاش سنگربانان اصلاح و تربیت در راستای باز اجتماعی کردن زندانیان و حل مشکلات آنان است و زحمات کارکنان و مسئولان خدوم زندان‌های استان قابل تقدیر است.

گفتنی است، مسئولان سپاه استان و رئیس بسیج حقوق‌دانان نیز در این مراسم حضور داشتند و در پایان طی لوحی از سوی رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های استان از مراد بابایی، مدیرعامل ستاد دیه ایلام تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha