قبل از انقلاب همه ظرفیت‌های ایران زیرسلطه استکبار بود
کد خبر: 4198665
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
فرماندار مهاباد:

قبل از انقلاب همه ظرفیت‌های ایران زیرسلطه استکبار بود

حسن عباسی گفت: قبل از اینکه انقلاب به پیروزی برسد و در دوران حکومت طاغوتی همه ظرفیت‌های ایران زیرسلطه ایادی استکبار جهانی بود.

حسن عباسی، فرماندار مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسن عباسی، فرماندار مهاباد، امروز 18 بهمن در جشن انقلاب که به مناسبت آغاز چهل و پنجمین سال پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی در مهاباد برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر، گفت: قبل از اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و در دوران استقرار حکومت ستم‌شاهی شاهد بودیم که همه ظرفیت‌ها، منابع طبیعی و انسانی همچنین تمامیت ارضی کشور زیر سلطه ایادی استکبار جهانی بود.

وی اهتمام برای جهاد تبیین را در برهه کنونی به ویژه با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم بسیار لازم و ضروری دانست و گفت: نسل جدید به ویژه رای‌اولی‌ها باید بدانند کشور تا چه اندازه متحول شده است.

عباسی ضمن ابراز تاسف از اینکه در زمان حکومت طاغوت هر روز گوشه‌ای از وطن در سایه حکومت‌های استکبار جهانی قرار داشت و به بهانه‌ای برخی مناطق از خاک ایران جدا می‌شد، ادامه داد: در آن دوران آزادی، استقلال و تمامیت ارضی مفهومی نداشت.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی امسال و همچنین مشارکت باشکوه در انتخابات یازدهم اسفندماه بار دیگر دشمنان و بدخواهان نظام را نا امید خواهد کرد.

فرماندار مهاباد ضمن ابراز تاسف از اینکه تمام هست و نیست کشورمان در اختیار بیگانگان بود، ادامه داد: امام خمینی به پشتوانه ملت بزرگ کشورمان در چنان شرایطی قیام کردند و انقلاب را در نهایت توانستند به پیروزی برسانند.

عباسی بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم اهل بیت(ع) تاکید کرد و بیان داشت: شهدا در راه اسلام، انقلاب، دین واهل بیت در گمنامی جان خود را فدا کردند.

وی اضافه کرد: بنابراین چنانچه می‌خواهیم به معنای واقعی کلمه راه شهدا را ادامه دهیم باید در هر مسئولیتی که قرار داریم از جان مایه بگذاریم تا بتوانیم آنگونه که شایسته است خدمت کنیم.

انتهای پیام
captcha