بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است
کد خبر: 4199181
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت:امروز در چهل و پنج سالگی انقلاب اعلام می‌کنیم که بسیج جهانی اسلام شکل گرفته و حادثه‌ای که امروز به برکت قدرت انقلاب به وقوع پیوسته پایه‌های رژیم صهیونیسم را نابود خواهد کرد.

حجت‌الاسلام علی شیرازی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاعبه گزارش ایکنا از حراسان جنوبی حجت‌الاسلام علی شیرازی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع امروز یکشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیرجند بیان کرد: امروز در چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم که بسیج جهانی اسلام شکل گرفته و حادثه‌ای که امروز به برکت قدرت انقلاب به وقوع پیوسته پایه‌های رژیم صهیونیسم را نابود خواهد کرد.

وی در خصوص توطئه‌های ۴۵ ساله دشمن علیه ایران و انقلاب اظهار کرد : تاکنون ملت ایران در مقابل جنگ‌های دشمن ایستادگی کرده و طراحی دقیق و حساب‌شده‌ی دشمن برای شکستن انقلاب را بر هم ریخته است.

حجت الاسلام شیرازی تصریح کرد: دشمن به دنبال تغییر تفکر ایران بوده اما ملت ایران همچون گذشته در مقابل جنگ شناختی و ترکیبی ایستاده و رویای دشمن را نیز کابوس به کابوس تبدیل خواهد کرد.

 جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه امام(ره) قدرت مردم را باور داشت و تأسیس نظامی بر پایه مردم، هنر امام(ره) بود گفت: اگر این هنر نبود و نظام متکی به آرا مردمی نبود، نظامی باقی نمی‌ماند‌ 

وی خطاب به رژیم غاصب اسرائیل بیان کرد: قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران فراتر از این است که اعلام کردیم و می‌توانیم شما را با خاک یکسان کنیم.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه همان‌گونه که رهبری فرمودند، ایران در نظم آینده جهان نقشی تأثیر‌گذار دارد گفت: امروز بسیاری از ابزار نظامی را به دنیا صادر می‌کنیم و در بسیاری از مباحث صنعتی، رشد چشمگیر داریم.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه امروز تمام مسلمانان و شیعیان در کنار ملت ایران، پرچم مبارزه با ظلم را برافراشته‌اند، اظهار کرد: امروز بسیج ملت ایران، فاطمیون، زینبیون و حزب‌الله لبنان یک قدرت هستند که  به معنی تشکیل بسیج جهانی بزرگ اسلام بوده است.

وی اظهار کرد: امروز به دشمن اعلام می‌کنیم اگر بخواهید به این لجاجت‌ها ادامه دهید و اگر جمهوری اسلامی اراده کند به پشتیبانی ملت و با قدرت خون شهدا اسرائیل را با خاک یکسان خواهد کرد.

حجت‌الاسلام شیرازی گفت: ملت ایران از نظر ایمان محکم بوده و از مردن نمی‌هراسد بنابراین ملتی که عاشق شهادت باشد هیچ قدرتی قادر به شکست دادن این ملت نخواهد بود

 جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: امروز شاگردان سردار سلیمانی در صحنه ایستاده‌اند و دشمن باید  بداند حتی اگر تکه تکه بشویم راه خود را از راه ولایت جدا نخواهیم کرد و لذا جنگ فرهنگی و شناختی نمی‌تواند جوانان را از صحنه نظام خارج کند و تا زمانی که این روحیه در ملت ایران وجود داشته باشد هیچ دشمنی قادر به تضعیف و شکست انقلاب اسلامی نخواهد بود

انتهای پیام
captcha