بعد از انتخابات رقابت به رفاقت تبدیل شود
کد خبر: 4199249
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
رئیس کل دیوان محاسبات کشور:

بعد از انتخابات رقابت به رفاقت تبدیل شود

سیداحمدرضا دستغیب با بیان اینکه شرکت در انتخابات در شرایط کنونی بسیار مهم است و امیدوارم مجلس آینده منشأ تحولات اساسی در کشور باشد، گفت: بعد از انتخابات تمام رقابت‌ها باید به رفاقت تبدیل شود و همه در کنار هم باشند.

سیداحمدرضا دستغیب، رئیس کل دیوان محاسبات کشور

به گزارش ایکنا از خوزستان، سیداحمدرضا دستغیب، رئیس کل دیوان محاسبات کشور، امروز، 22 بهمن‌ماه در مراسم راهپیمایی چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اهواز اظهار کرد: از ساعات اولیه امروز دیدم هر لحظه بر ازدحام مردم افزوده شد. خدا را شکر مردم سرافراز این خطه مانند همه کشور در صحنه حضور دارند.

وی ادامه داد: در این سال‌ها شاهد تهدیدات و تفرقه‌افکنی‌ها از سوی دشمنان بوده‌ و هستیم، اما خدا را شکر با حضور به موقع مردم در تمام نقاط کشور، توطئه‌های دشمنان خنثی شده است. دشمن، تحریم‌های گسترده و فشار حداکثری را هم در دستور کار خود قرار داد، اما باز هم مردم ایران این شرایط را پشت سر گذاشتند. امروز هم شاهد جنگ ترکیبی و جنگ روانی هستیم ولی مردم با هوشیاری ایستادگی می‌کنند.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور با تأکید بر ضرورت توجه به رهنمودهای رهبری ادامه داد: امروز مشکلاتی در کشور است و نمی‌توان انکار کرد؛ رهبر معظم انقلاب نیز از سال‌ها پیش درباره اقتصاد مقاومتی سخن گفتند و تأکید بر تولید ملی داشتند و باید به ناخدای متبحر یعنی رهبری اعتماد کنیم.

وی اظهار کرد: بارها بر حوزه مردمی‌سازی اقتصاد تأکید شده است. همه توان کشور باید در حوزه اقتصادی و تولید باشد. در فرایند خصوصی‌سازی کشور با مشکلاتی مواجه شده‌ایم، اما دیر نشده است و می‌توان اصلاح کرد. باید بساط شرکت‌های خصوصی برچیده و به مردم واگذار شود، زیرا مردم امن‌ترین و مطمئن‌ترین گزینه برای توسعه کشور و بنگاه‌های اقتصادی هستند. دولت باید فقط نظارت کند و نباید دخالت داشته باشد.

دستغیب بیان کرد: باید امید داشت و نباید ناامید شد. برخی به دنبال کاشتن بذر ناامیدی هستند؛ هیچ بن‌بست اقتصادی وجود ندارد و اگر مشکلاتی هم در این زمینه است به خاطر کوتاهی برخی از مسئولان است. اگر مسئولان قدر مردم را بدانند و بیشتر تلاش کنند، حتماً خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

وی گفت: در سفرهای استانی دولت مردمی تلاش زیادی صورت می‌گیرد و مسائل را شناسایی کرده و تلاش بر تحقق مصوبات است؛ مسئولان استان خوزستان هم باید مصوبات را دنبال کنند. همچنین اصلاحات اقتصادی به مرور در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است و باید سفره مردم گسترده‌تر شود.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور در پایان تأکید کرد: شرکت در انتخابات در شرایط کنونی بسیار مهم است و امیدوارم مجلس آینده منشأ تحولات اساسی در کشور باشد. بعد از انتخابات هم تمام رقابت‌ها باید به رفاقت تبدیل شود و همه در کنار هم باشند.

انتهای پیام
captcha