کمک ۹۰ میلیارد ریالی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان کردستان
کد خبر: 4199509
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

کمک ۹۰ میلیارد ریالی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان کردستان

مدیرعامل ستاد دیه کشور از تصویب کمک ۹۰ میلیارد ریالی ستاد دیه کشور برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان خبر داد و گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در استان زمینه آزادی تعداد بیشتری زندانی در استان فراهم شود.

هیئت امنای ستاد دیه استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی شمس، مدیرعامل ستاد دیه کشور امروز، ۲۳ بهمن در دهمین جلسه هیئت امنای ستاد دیه استان کردستان، گفت: با وجود شرایط نامطلوب اقتصادی درصد آورده زندانیان جرائم غیرعمد استان بسیار مطلوب بوده و نشان دهنده پیگیری‌ها و تعامل خوب ریاست کل دادگستری استان، مدیرکل زندان‌ها، مدیر نمایندگی ستاد دیه، اعضای هیئت امناء و مددکاران زندان‌های استان است.

وی از تصویب کمک ۹۰ میلیارد ریالی ستاد دیه کشور برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان خبر داد و افزود: امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در استان زمینه آزادی تعداد بیشتری زندانی در استان فراهم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری و رئیس نمایندگی ستاد دیه کردستان در این نشست گفت: ستاد دیه استان عملکرد مطلوبی نسبت به سنوات گذشته داشته که این مهم نشان‌دهنده تعامل گسترده این ستاد مردمی با خیرین و نیکوکاران کردستانی است.

وی افزود: با کمک خیرین و همچنین مساعدت‌های نهاد ریاست جمهوری، بنیاد مستضعفان کشور، ستاد دیه کشور و استان و همچنین تسهیلات بانک‌های عامل، اعسار، گذشت شکات و ... از ابتدای سال تاکنون ۲۶۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان از زندان‌های استان آزاد شده‌اند که بدهی این افراد بیش از ۱۳۵ میلیارد تومان بوده است.

حجت‌الاسلام حسینی تأکید کرد: هم اکنون تعداد ۳۰۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان به‌سر می‌برند که بدهی این افراد بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است که امیدواریم با کمک‌های خیرین در جشن گلریزان سال جاری تعداد زیادی از این افراد نیز به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.

مجتبی محمدی، مدیرکل زندان‌های استان و نائب رئیس ستاد دیه استان در ادامه گفت: مردم شریف و نیک اندیش کردستان در هر شرایطی برای کمک به هم نوع خود آماده و پای کار هستند و این موضوع نشان‌دهنده فرهنگ غنی مردم نجیب و نیکوکار استان است.

محمد خسروی، مدیر نمایندگی ستاد دیه کردستان در ادامه، نیز از حسن توجه ویژه مدیرعامل ستاد دیه کشور به زندانیان جرائم مالی و غیرعمد استان تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha