پیام فرماندار سنندج به مناسبت روز پاسدار و جانباز
کد خبر: 4199684
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

پیام فرماندار سنندج به مناسبت روز پاسدار و جانباز

فرماندار سنندج در پیامی فرارسیدن حلول ماه مبارک شعبان، ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل(ع) روز جانباز را تبریک گفت.

حسن عسکری فرماندار سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرماندار سنندج در پیامی فرارسیدن حلول ماه مبارک شعبان، ولادت امام حسین(ع)  و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل(ع) روز جانباز را  تبریک گفت. متن پیام به این شرح است؛

سوم و چهارم شعبان سالروز میلاد باسعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، و بزرگ جانباز اسلام، حضرت ابوالفضل العباس (ع) است که رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به میمنت و پاسداشت این ایام خجسته این ایام مبارک را  به‌عنوان روز پاسدار و روز جانباز نامگذاری نمودند.

پاسداران و جانبازان پر افتخار ایران اسلامی، الگوهای خستگی‌ناپذیری هستند کە در هشت سال دفاع مقدس و نیز در بزنگاه‌های مختلف حیات جمهوری اسلامی، رشادت، ایثار و از خود گذشتگی بی‌نظیری را بە نمایش گذاشتند و در این راە یا جان شیرینشان را تقدیم آرمان‌های والای انقلاب و حفظ امنیت کردند و یا در این مسیر به درجه جانبازی نائل شدند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن خجسته میلاد باسعادت آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز را به پاسداران و جانبازان پرافتخار میهن اسلامی به‌ ویژه پاسداران غیور و جانبازان سرافراز شهرستان سنندج تبریک عرض نموده، برای ایشان توفیق حیات سرافرازانه توأم باعزت را با بهره‌گیری از رهنمود‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha