سند جامع طلاق به همت جهاد دانشگاهی تدوین می‌شود
کد خبر: 4199902
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

سند جامع طلاق به همت جهاد دانشگاهی تدوین می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی واحد همدان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی کمک کننده استان در رفع مشکلات، خدمت به مردم و پیشرفت استان به اندازه توان خود است، گفت: سند جامع طلاق در دست تدوین است.

مهدی میرزاپور رئیس جهاد دانشگاهی همدانبه گزارش ایکنا از همدان، مهدی میرزاپور، رئیس جهاد دانشگاهی واحد همدان، امروز ۲۵ بهمن‌ماه در آئین تکریم و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی همدان، اظهار کرد: حوزه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی گسترده است، این نهاد می‌تواند کمک حال دستگاه‌های استان باشد، خبرگزاری ایسنا با رویکرد موج آفرینی امید و مرکز نظرسنجی ایسپا با انجام چند موج نظرسنجی در ایام انتخابات نتایج قابل رصدی را در اختیار مدیران تصمیم گیر استان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به پروژه مرکز درمان ناباوری این نهاد، گفت: یک یا دو قدم مانده تا این مجموعه به سرانجام برسد و این مهم نیازمند حمایت‌های مدیران ارشد استان است، پروژه‌ای که مدت طولانی بالغ بر ۱۰ سال ساخت و آماده سازی آن به طول انجامید که از منابع داخلی خود جهاد دانشگاهی تأمین شده است.

میرزاپور گفت: در حال حاضر نیز برنامه‌های مختلفی در حال اجراست، سند توسعه روستایی در ۳۲۷ روستا در دست انجام است، سند جامع طلاق در دست تدوین است، در حوزه انتخابات کارهای سیاسی اجتماعی نیز در دست اقدام است.

وی اشاره کرد: از این رو جهاد دانشگاهی کمک کننده استان در رفع مشکلات، خدمت به مردم و پیشرفت استان به اندازه توان خود است.

علی کلانترنیا، رئیس سابق جهاد دانشگاهی همدان با اشاره به اقدامات خود در زمان مدیریت این واحد، گفت: در حوزه پژوهشی راه اندازی گروه پژوهشی توسعه روستایی را داشتیم که الان در مرحله موافقت اصولی است.

وی با بیان اینکه در این دوره طرح توسعه روستایی توسط برنامه بودجه به جهاد واگذار شده است، اظهار کرد: راه اندازی سلامتکده طب سنتی در دوران تصدی بنده صورت گرفت که هم اکنون در دو شیفت کاری مشغول فعالیت است.

کلانترنیا با اشاره به انتقال و جانمایی درست مرکز مشاوره، بیان کرد: این مرکز با توجه به ساختاری که به لحاظ پژوهشی داشت، باز تعریف شد و در ذیل معاونت پژوهشی قرار گرفت. جهاد دانشگاهی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان همیار اشتغال انتخاب و معرفی شد، ۱۵ دفتر کاری در سطح استان راه اندازی شد و ۴۳ گروه به صورت برون سپاری با جهاد کار می‌کردند که بیش از ۴۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است. 

وی اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی در ۱۱ رسته شغلی توسط جهاد دانشگاهی، تدوین بیش از ۱۰ دوره آموزشی کوتاه مدت ، راه‌اندازی رشته‌های جدید، اجرای دوره های طرح داناب، از دیگر طرح های اجرا شده در دوره تصدی خود دانست.

کلانترنیا با بیان اینکه راه اندازی دومین شعبه خبرگزاری سینا پرس در کشور در همدان بود، گفت: مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی همدان در زمان تصدی بنده آغاز به کار کرد که تا کنون حدود هشت جلد کتاب در انتشارات به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت بیش از ۲۰ نفر از نیروهای پاره وقت جهاد دانشگاهی، افزود: بیش از ۱۵ نفر پرسنل جهاد دانشگاهی همدان به صورت پیمانی و قراردادی تبدیل وضعیت شدند.

کلانترنیا با اشاره به پرداخت مطالبات بازنشستگان این مجموعه، ابراز کرد: برگزاری دوره‌های ضمن خدمت و پیگیری درباره ساختمان معاونت پژوهشی از دیگر اقدامات بنده در دوره ریاست بود.

 

انتهای پیام
captcha