دانشجوی امروز، اخلاق‌مدار و دین‌گرا است
کد خبر: 4200113
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

دانشجوی امروز، اخلاق‌مدار و دین‌گرا است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه دانشجوی امروز اخلاق‌گرا و دین‌گرا است، اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی به تمام دنیا صادر شده است.

دومین رویداد ورزشی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکیبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی کارنامی،  مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، عصر دیروز 26 بهمن‌ماه در افتتاحیه دومین رویداد ورزشی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی با قدردانی از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مازندران به خاطر برگزاری این رویداد مهم بین‌المللی، اظهار کرد: ورود اسلام به مازندران از سال ۲۰۰ هجری قمری بود و از سال ۲۶۰ هجری قمری نخستین حکومت اسلامی در این استان تشکیل شد و طبقات فقهای مازندران در دنیا شهرت جهانی پیدا کردند.
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه دانشجوی امروز اخلاق‌گرا و دین‌گرا است، افزود: امروز انقلاب اسلامی به تمام دنیا صادر شده است و افتخار می‌کنیم دانشجویان بین‌الملل در رشته علوم پزشکی در استان مازندران تربیت می‌شوند.
 
وی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد دانشجویان دانشگاه‌ها را دختران تشکیل می‌دهند، این اتفاق را به برکت انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: شما دانشجویان تحصیلکرده محصول کشور‌هایی هستید که توانستند استقلال خود را حفظ کنند.
 
این مسئول با اشاره به سخنان «جبران خلیل جبران» که می‌گوید: «سقوط تمدن‌ها حاصل سقوط زن خانواده، آموزش و جایگاه معلمان و در نهایت عنصر الگو‌ها و قهرمانان آن جامعه است»، تصریح کرد: ما قهرمانان و الگو‌هایی همچون سیدالشهدا(ع) و حضرت زینب کبری(س) را داریم با از بین بردن این محور‌ها یک جامعه موتور محرکه نخواهد داشت و لطمه خواهند خورد.
 
سروی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز اظهار کرد: دومین جشنواره ورزشی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با یاد شهدای غزه برگزار می‌شود. برگزاری این جشنواره فرصت مغتنمی برای ترویج و تبادل فرهنگی میان دانشجویان است و ما میزبان دانشجویانی از ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی کشور و از تبعه ۱۶ کشور جهان هستیم.
انتهای پیام
captcha