مشارکت حداکثری در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود
کد خبر: 4200152
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
امام جمعه موقت تبریز:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

حجت الاسلام روشن تن، گفت: حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات ۱۱ اسفند، دشمنان انقلاب را مانند صحنه‌های مختلف ناامید خواهد کرد.

حجت الاسلام روشن تن، امام جمعه موقت تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل روشن تن، امام جمعه موقت تبریز، امروز 27 بهمن‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با بیان اینکه مردم بصیر کشورمان همیشه با حضور خود در صحنه‌های گوناگون حمایت و پشتیبانی خود را از میهن و اسلام و انقلاب نشان داده‌اند، گفت: در انتخابات ۱۱ اسفند نیز با حضور ارزشمند خود باز هم دشمن را مایوس و نقشه هایشان را خنثی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همیشه به این کشور چشم طمع دارند، افزود: برای سربلندی ایران اسلامی و اقتدار کشور در انتخابات شرکت می‌کنیم و دل امام زمان(عج) و رهبر انقلاب را شاد می‌کنیم.

آل‌هاشم، ادامه داد: یکی از وظایف بزرگ حامیان انقلاب حضور میلیونی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود و آفرین بر مردم شریف ایران اسلامی و آذربایجان غیرتمند که با لبیک گویی به امام خامنه‌ای عزیز حماسه پرشور راهپیمایی شگفت انگیز امسال را آفریدید و دشمنان انقلاب را مایوس کردید.

خطیب جمعه تبریز، از نامزد‌های این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست که تقوای سیاسی در تبلیغات را جدی گیرند و این مهم را رعایت کنند چرا که رعایت تقوا در تمامی عرصه‌ها بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

وی با اشاره به سالروز قیام ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ مردم تبریز گفت: این قیام پرونده حکومت طاغوتی و ستم شاهنشاهی را در کمتر از یک سال بست و روز تاریخ ساز و مقطع مهمی در انقلاب اسلامی به شمار می‌رود. در وصف این قیام و قهرمانی‌های مردم تبریز همین بس که رهبر معظم انقلاب در دیدار سال گذشته فرمودند: «پرچم آزادی و عزت ایران دست تبریزی‌ها و آذربایجانیها است».

خطیب نمازجمعه تبریز به مناسبت‌های هفته و روز روحانیت و سالروز شهادت نماینده ولی فقیه در سپاه اشاره کرد و گفت: تعداد شهدای روحانی در دوران دفاع مقدس نشان داد که روحانیان در دفاع از وطن، اسلام و انقلاب کم نگذاشته اند.

وی به سالروز عهدنامه ننگین ترکمنچای و گلستان نیز اشاره کرد و افزود: در سایه بی‌کفایتی حکومت وقت، بخشی از کشور به بیگانگان داده شد در حالی که در هشت سال جنگ تحمیلی با ابرقدرت‌های جهان حتی یک وجب هم از دست ندادیم.

روشن تن، در بخش دیگری از خطبه‌ها به حمله رژیم اشغالگر قدس به «رفح» اشاره کرد و گفت: این رژیم به دنبال اخراج ساکنان اصلی غزه و تسلط بر مرز این منطقه با مصر و تضعیف و سرنگونی حماس است اما این توهم را به گور خواهد برد، زیرا که امروز حماس به یک تفکر مقاومت تبدیل شده است و از بین نخواهد رفت.

انتهای پیام
captcha