جشنواره فیلم کوتاه موبایلی «نماز مهر» در ازنا برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4200333
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

جشنواره فیلم کوتاه موبایلی «نماز مهر» در ازنا برگزار می‏‌شود

جشنواره فیلم کوتاه موبایلی «نماز مهر» با هدف ترویج فرهنگ نماز در بین کودکان و نوجوانان اسفندماه امسال در شهرستان ازنا برگزار می‏‌شود.

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه موبایلی «نماز مهر» در ازنابه گزارش ایکنا از لرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ نماز در بین کودکان و نوجوانان اقدام به برگزاری جشنواره فیلم کوتاه موبایلی «نماز مهر» کرده است.

خانواده‌های ساکن در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز و دورود با ارسال تصویربردای با موبایل از نماز خواندن کودکان و نوجوانان خود در این جشنواره شرکت کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره «نماز مهر» می‎توانند فیلم‌های گرفته شده را همراه با مشخصات کامل، از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۶۰۷۶۰۰۳۳ ارسال کنند.

از شرایط اعلام شده جهت شرکت در این جشنواره این است که شرکت‌کنندگان باید بین سنین ۴ تا ۹ سال باشند. فیلم گرفته شده توسط دوربین ثابت، به‌صورت افقی و با کیفیت باشد. خلاقیت در تصویربرداری و ایجاد زوایای هنری در کار، دارای امتیاز است.

نفرات برگزیده پس از انتخاب داوران، به‌صورت حضوری در اختتامیه این جشنواره که ۱۶ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، دعوت و از آنها تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha