حضور مردم در انتخابات، بیانگر نقش مؤثر آن‌ها در سرنوشت کشور است
کد خبر: 4200608
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان:

حضور مردم در انتخابات، بیانگر نقش مؤثر آن‌ها در سرنوشت کشور است

حجت‌الاسلام مهدیان، ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه عمومی افراد در راستای جهاد تبیین دانست و گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان از نقش مؤثر آن‌ها در تعیین تکلیف سرنوشت جامعه خودشان است.

حجت‌الاسلام حسین مهدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستانحجت‌الاسلام حسین مهدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان گفت: شهدا بسترساز انقلاب عظیم اسلامی و انفجار نور در ایران اسلامی شدند و در حفظ و گسترش اهداف انقلاب اسلامی کوشیدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک الگو برای تمام جوامع بشری به شمار می‌رود، افزود: امروز شاهد به ثمر نشستن برکات انقلاب اسلامی و آرمان‌های امامین انقلاب در جامعه جهانی و کشورهای مختلف هستیم.

حجت‌الاسلام مهدیان با تأکید بر اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب و ترویج آرمان‌های امام راحل(ره) در جامعه بشری یکی از وظایف مهم افراد دارای تریبون است، افزود: تبیین و اشاعه فرهنگ انقلابی از وظایف انکارناپذیر مردم و یک وظیفه عمومی در راستای جهاد تبیین است.

وی بیان کرد: علی‌‌رغم وجود فشارهایی  اعم از جنگ، جنایت، وطن‌فروشی بعضی افراد و وجود دشمنان داخلی و خارجی برای ایران عزیز که از ابتدای تأسیس انقلاب بود، مردم ما با روحیه جهادی و انقلابی از این امورات سربلند بیرون آمدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: تحقق چهار کلید واژه رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری در انتخابات توسط مردم شریف ایران زمینه‌ساز رسیدن به قله‌های پیشرفت و ارتقای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام مهدیان با تأکید بر اینکه عدم شرکت در انتخابات مشکلات را حل نخواهد کرد، ادامه داد: حضور در انتخابات از لحاظ پایبند بودن به اصل اهداف انقلاب اسلامی و انتخاب فردی لایق برای جایگاه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سرنوشت مردم تعیین‌کننده است.

وی حضور در پای صندوق‌های رأی را تأیید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط مردم برشمرد و گفت: این حضور، نقش مؤثر مردم را بعد از 45 سال از انقلاب اسلامی و چهلمین دور از انتخابات در تعیین تکلیف جامعه خودشان نشان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha