جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رأی اولی در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4200631
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۷

جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رأی اولی در کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جشن تکلیف سیاسی بیش از ۳۹ هزار دانش‌آموز رأی‌اولی استان در قالب طرح شهیدان رأی‌اولی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان «شهیده زهرا هوشمند پناه و شهیده فاطمه نظری» برگزار می‌شود.

انتخاباتبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست تخصصی با مدیران مدارس دانش‌آموزان رأی‌اولی شهر کرمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها حکومتی در تاریخ ایران است که حتی یک وجب از خاک کشور را به بیگانگان نداد گفت: انقلاب اسلامی به ما عزت، اقتدار و آبرو داده است و باید این استقلال و آزادی را قدر دانست.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز، اظهار کرد: مسیر اقتدار کشور از مدرسه‌ها می‌گذرد و دانش‌آموزان رأی اولی اقتدار و آینده را تضمین خواهند کرد. مشارکت در انتخابات نشان از اقتدار کشور در جهان دارد و نقش‌آفرینی ایران در منطقه و دنیا انکار ناپذیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه معلمان دو امانت بزرگ دارند که نخست فرزندان مردم و دوم رأی مردم است چرا که بیش از ۷۰ درصد از مجریان انتخابات، معلمان هستند.

رضایی با اشاره به وجود بیش از ۳۹ هزار دانش‌آموز رأی اولی در استان کرمان گفت: جشن تکلیف سیاسی برای تمامی این دانش‌آموزان با محوریت ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق برگزار می‌شود. مراسم نمادین جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رأی روز چهارشنبه دوم اسفندماه با حضور بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در دانشگاه فرهنگیان پردیس خواجه نصیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha