برگزاری بیش از ۸۰ ویژه‌برنامه هفته جوان در کردستان
کد خبر: 4200644
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

برگزاری بیش از ۸۰ ویژه‌برنامه هفته جوان در کردستان

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان از برگزاری بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی در حوزه جوانان به‌مناسبت هفته جوان در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از ۳۰ بهمن تا ششم اسفندماه ادامه دارد.

مجید آوج، سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان

مجید آوج، معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با تبریک فرارسیدن 11 شعبان سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و آغاز هفته جوان گفت: به دلیل همزمانی با ایام انتخابات برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته جوان از 30 بهمن آغاز و تا ششم اسفندماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه شعار هفته جوان امسال «جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت» مطرح شده و در این راستا اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز پیش‌بینی شده است، افزود: هر ساله به‌مناسبت گرامیداشت این ایام از سوی معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان ویژه برنامه‌هایی در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان بیان کرد: در هفته جوان امسال نیز معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان بیش از 80 مورد برنامه فرهنگی متنوع در سراسر استان برگزار خواهد کرد.

وی به برگزاری جشنواره‌های ویژه جوانان کردستانی در این هفته اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته جوان و با انتشار فراخوان عمومی در سراسر استان جشنواره جوان شایسته تحت عنوان «جوانان برتر ایران زمین» ویژه جوانان کردستانی و با هدف معرفی جوانان موفق استان و شناسایی توانایی‌ها و استعدادهای برتر آن‌ها در حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

آوج به برگزاری ویژه مراسم هفته جوان در شهرستان‌ها، برگزاری دوره‌های تخصصی و کلاس‌های مهارت‌آفرینی در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی جوانان، برگزاری نشست‌های گفت‌و‌شنود جوانان با مسئولان، برپایی ایستگاه صلواتی، برنامه‌های نشاط اجتماعی، برگزاری کارگاه‌هایی در راستای آموزش مهارت‌های زندگی و آموزش‌های قبل از ازدواج ویژه جوانان و ارائه خدمات مشاوره رایگان با حضور کارشناسان مشاوره ویژه جوانان را از مهم‌ترین فعالیت‌های در نظر گرفته شده برای این ایام ذکر کرد.

انتهای پیام
captcha