جهاد تبیین بستری برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است
کد خبر: 4200663
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

جهاد تبیین بستری برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

مسئول بسیج طلاب سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: همه باید در جهت تحقق انتخاباتی پرشور و دشمن‌شکن بکوشیم و جهاد تبیین و روشنگری مسائل یکی از بسترهای مهم حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

جهاد تبیین

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام علی اسکندری، مسئول بسیج طلاب سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز روز دوشنبه، 30 بهمن در نشست تبیینی- بصیرتی که با حضور جمعی از ائمه جمعه، اساتید حوزه و دانشگاه وروحانیون شاخص استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: همه باید در جهت تحقق انتخاباتی پرشور و دشمن‌شکن بکوشیم و جهاد تبیین و روشنگری مسائل یکی از بسترهای مهم حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به ظرفیت جامعه روحانیت در جهت تبیین و تشریح مسائل برای مردم، افزود: روحانیون و طلاب به عنوان یکی از اقشار مهم و تأثیرگذار جامعه باید بکوشند ضمن بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین و تشریح آن برای مردم، علل و عوامل دشمنی بیگانگان با ایران اسلامی را برای مردم بیان کنند و آنها را برای حضور در یک انتخابات پرشور آماده سازند.

مسئول بسیج طلاب سپاه استان البرز با اشاره به اینکه دشمنان درصدد از بین بردن امید و اعتماد مردم به نظام و انقلاب هستند، تصریح کرد: روحانیون باید با حضور حداکثری در سنگر جهاد تبیین در برابر حجم عظیم تبلیغات رسانه‌های دشمن ایستادگی کنند و به مسئولیت تاریخی خود در زمینه جهاد تبیین و ترغیب مردم به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات عمل کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

استان البرز دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی و دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری است. در انتخابات این دوره ۶۴۸ نفر ثبت‌نام کرده بودند که صلاحیت ۷۵ درصد آنان تایید شده است. برای مشخص‌شدن نمایندگان استان البرز در مجلس خبرگان رهبری سه نفر از سوی شورای نگهبان تایید و معرفی شده است.

انتهای پیام
captcha