بهره‌مندی ۴۶۰۰ نفر از آب شرب پایدار در عنبرآباد
کد خبر: 4200699
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

بهره‌مندی ۴۶۰۰ نفر از آب شرب پایدار در عنبرآباد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در ۱۱ روستای عنبرآباد کار تقویت، توسعه و اصلاح خط انتقال و شبکه توزیع آب انجام شد، گفت: در نتیجه آن حدود ۴۶۰۰ نفر جمعیت (هزار خانوار) این روستاها از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی‌ نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، ۳۰ بهمن‌ماه در جریان افتتاح طرح‌های آبرسانی به روستاهای شهرستان عنبرآباد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: با کمک مسئولان شهرستان عنبرآباد به ویژه بسیج‌ سازندگی، فرماندار و حمایت‌های امام جمعه و سران طوایف بحث آبرسانی که یکی از معضلات اصلی مناطق جنوبی استان است، انجام شد.

وی با بیان اینکه هنوز روستاهایی وجود دارند که از آب شرب پایدار بهره‌مند نیستند، افزود: امروز در ۱۱ روستا کار تقویت، توسعه و اصلاح خط انتقال و شبکه توزیع آب انجام شد و در نتیجه آن حدود ۴۶۰۰ نفر جمعیت (هزار خانوار) این روستاها از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند که این روند ادامه دارد و تمام روستاهایی که احصا شده‌اند و توسط قرارگاه امام حسن‌مجتبی(ع) و کمک خیران این روند ادامه دارد.

سردار نظری مجموع اعتبارات طرح‌های افتتاح شده امروز در عنبرآباد و ساخت مهمانسرا را بیش از ۶ میلیارد تومان مطرح کرد و از افتتاح پنج پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان عنبرآباد خبر داد و اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت این روزها بحث امنیت مردمی را ترویج می‌دهند و یکی از ارکان گروه‌های جهادی هستند. پایگاه گروه را تأسیس می‌کند و گروه‌های جهادی علاوه بر کار جهادی در مواقع بحران نیز به کمک مردم می‌آیند.

انتهای پیام
captcha