اعزام کاروان خودرویی «کردستان سرافراز» به مقصد مسجد مقدس جمکران
کد خبر: 4200883
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

اعزام کاروان خودرویی «کردستان سرافراز» به مقصد مسجد مقدس جمکران

حماسه «حضور به تمنای ظهور» در آستانه نیمه شعبان و روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) در قالب اعزام کاروان خودرویی «کردستان سرافراز» به مقصد مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو‌ ایکنا از کردستان، گفت: حماسه «حضور به تمنای ظهور» در آستانه نیمه شعبان و روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) در سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: در قالب این برنامه کاروان بزرگ خودرویی «کردستان سرافراز» در آستانه نیمه شعبان و در روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) به مقصد مسجد مقدس جمکران اعزام خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان زمان اعزام این کاروان خودرویی را چهارشنبه، دوم اسفندماه مصادف با ۱۱شعبان میلاد حضرت علی اکبر(ع) ذکر و بیان کرد: برنامه‌ریزی حرکت به گونه‌ای صورت می‌گیرد که کاروان کردستان ساعت ۱۷ در باب الشهدای مسجد مقدس جمکران در برنامه تشریفات خیر مقدم خدام حضور به هم رسانند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان به‌صورت فردی یا گروهی یا خانوادگی و یا دوستانه می‌توانند با خودروهای شخصی و عمومی در این اجتماع شرکت کنند، افزود: مراسم مناجات شعبانیه با نوای مداح حاج رضا بذری به‌صورت پخش زنده از سیمای ملی بعد از نماز مغرب و عشا آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام رازیانی اظهار کرد: مراسم سخنرانی، مدیحه‌سرایی و شعرخوانی أعزه معظم کردستانی و اهدای جوایز، همراه با اطعام شام و صبحانه و اسکان شب به‌صورت موکبی به تفکیک آقایان و بانوان به میزبانی مسجد مقدس جمکران امتیاز ویژه این اجتماع بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در پرس لاین جهت شرکت در قرعه‌کشی بزرگ ۳۱۳ جایزه‌ ۳۱۳هزار تومانی به ۳۱۳ برنده الزامی می‌باشد، یادآور شد: شرکت‌کنندگان بعد از صبحانه‌ پنجشنبه، سوم اسفند در اختیار خود می‌توانند به زیارت کریمه اهل بیت(ع) مشرف شده سپس بازگردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان گفت: متقاضیان برای شرکت در این اجتماع بزرگ مردمی در سامانه پرس لاین https://survey.porsline.ir/s/ps3MGBrY ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha