برگزاری فینال مناظرات دانشجویی در چهارمحال‌وبختیاری + عکس
کد خبر: 4201213
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

برگزاری فینال مناظرات دانشجویی در چهارمحال‌وبختیاری + عکس

مرحله پایانی دوازدهمین دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویی در چهارمحال و بختیاری با برتری تیم‌های شهید محمدحسن قاسمی و شهید رشید ضیایی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در جهاد دانشگاهی استان پایان یافت.

فینال مناظرات دانشجویی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سیروس رضایی، رئیس جهاددانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری امروز دوم، اسفندماه در آیین اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مجموعه جهاددانشگاهی در کنار همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در سراسر کشور و استان منشأ خدمات بسیاری بوده که در کنار همه فعالیت‌هایی که در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی داشته، حوزه فرهنگی جزو حوزه‌های ریشه‌دار این مجموعه است.

وی افزود: از سال ۵۹ مجموعه جهاد دانشگاهی تشکیل و تأسیس شد که کارویژه این نهاد انجام کارهای فرهنگی در دانشگاه‌ها بود و از همان سال این حوزه کار خود را در دانشگاه‌ها آغاز کرد، از طرفی در کنار همه ظرفیت‌هایی که در مجموعه جهاد دانشگاهی و حوزه فرهنگی از جمله خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، سازمان دانشجویان، مرکز افکار سنجی بوده می‌توان برگزاری مناظرات دانشجویی را به عنوان کار شاخص در حوزه فرهنگی عنوان کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال دوازدهمین دوره مناظرات دانشجویی در سطح کشور و نهمین دوره مسابقات در سطح استان توسط جهاد دانشگاهی برگزار شد، به طوری‌که جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری طی چهار دوره به لحاظ تعداد تیم‌های شرکت‌کننده رتبه برتر کشوری را از آن خود کرد.

رضایی بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۲۴ تیم از دانشگاه‌های سراسر استان از ۱۱ بهمن‌ماه در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهی استان با حضور داوران و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات دانشگاه‌ فنی و حرفه‌‎ای با سه تیم، دانشگاه شهرکرد با سه تیم، دانشگاه‌ علوم پزشکی با شش تیم، دانشگاه پیام نور با پنج تیم، دانشگاه فرهنگیان با دو تیم و دانشگاه علمی کاربردی با پنج تیم در این دوره از مسابقات نام‌نویسی کردند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد شرکت‌کنندگان ۹۶ نفر شامل ۴۱ نفر خانم و ۵۵ نفر آقا بوده که تحصیلات ۲۰ نفر از شرکت‌کنندگان در مقطع کاردانی، ۵۲ نفر در مقطع کارشناسی و ۲۴ نفر مقطع تحصیلی دکتری را دارا بودند.

رضایی با اشاره به استقبال مطلوب از برنامه مناظره دانشجویی، گفت: گرچه در مقطعی تعداد تیم‌های شرکت کننده به ۱۱۰ تیم هم رسیده که اتفاق بی‌نظیر و نشان از استقبال دانشجویان دانشگاه‌ها از بحث مناظره و گفتگوی سازنده بوده است، امیدواریم در سال‌های آینده شاهد حضور تعداد بیش‌تری از دانشجویان در این برنامه باشیم.

وی افزود: باتوجه به وجود ظرفیت‌های بی‌نظیر در جهاد دانشگاهی این آمادگی وجود دارد که بتوان از ظرفیت دانشجویانی که صاحب ایده هستند در این مجموعه استفاده کرد.

رضایی در پایان گفت: مرحله پایانی این دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویی در مرحله استانی با برتری تیم‌های شهید محمدحسن قاسمی و شهید رشید ضیایی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد پایان یافت.

انتهای پیام
captcha