دولت الگوی تواصی در بخش مردمی را دنبال می‌کند
کد خبر: 4201380
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
عبودتیان:

دولت الگوی تواصی در بخش مردمی را دنبال می‌کند

دستیار مردمی‌سازی رئیس جمهور گفت: دولت الگوی تواصی در بخش مردمی را دنبال می‌کند و این الگو نیز باید سرلوحه کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

احمد عبودتیان

به گزارش ایکنا از قزوین، سیداحمد عبودتیان، دستیار مردمی‌سازی رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری استان قزوین که سوم اسفندماه در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، گفت: مردمی‌سازی فقط مختص دولت فعلی نیست بلکه ضروریت و واقعیتی است که همواره باید مورد توجه قرار می‌گرفت، اما گاه از آن غفلت شده است. تمامی کشورها براساس اقتضائات خود الگو حکمرانی دارند و ملت ایران با نقش‌آفرینی در انقلاب الگوی جمهوری اسلامی را به ثمر رساندند و پای این انقلاب ایستاده‌اند.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم به دنبال استفاده از ظرفیت مشارکت نخبگان در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های کلان کشور است و در این راه قدم برداشته و خوشبختانه در استان قزوین این موضوع به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

عبودتیان اظهار کرد: امام(ره) در اوج محدودیت با کمک مردم توانست پیروز شود، چراکه معتقد بود دست توانای خدا در قدرت مستضعفین نهفته است؛ در این راستا دولت سیزدهم می‌خواهد برای حل مشکلات از ظرفیت مردم استفاده کند.

وی با بیان اینکه مقدمه قانون اساسی بیان می‌کند ما آمده‌ایم تا ابعاد خداگونگی انسان بروز پیدا کند، اما هرگز این مطالب در سطح جامعه گفته نشده است، افزود: سند تحول دولت سیزدهم در راستای مردمی‌سازی است تا با مشارکت مردم از مشکلات آگاه شویم و به اصلاح آن بپردازیم.

این مسئول بیان کرد: مردم قزوین مردمی متدین، با تدبیر و فهیم هستند و ستاد دولت در قزوین نیز ستادی چابک است که تمام همت خود را در راستای رسیدگی به مشکلات به‎کار گرفته است. تمامی دستگاه‌ها نیز باید پیوست مردمی داشته باشند الگوی مردمی‌سازی توسط مدیران اجرایی استان باید انجام شود تا اهداف دولت مردمی سیزدهم به ثمر بنشیند.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در حوزه نظام مالیاتی اتفاقات خوبی رقم خورده، گفت: دولت الگوی تواصی در بخش مردمی را دنبال می‌کند و این الگو نیز باید سرلوحه کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

دستیار مردمی‌سازی رئیس‌جمهور ادامه داد: آیت‌الله رئیسی در ۲۹ ماهی که در دولت مستقر شده‌ ۴۵ سفر استانی و ۲۷ سفر خارجی داشته که این نشان از یک دولت مردمی و فعال است؛ خوشبختانه شاهد رشد چهار درصدی اقتصاد در دولت فعلی هستیم.

عبودتیان در پایان گفت: دشمن با تمام تلاش خود سعی در ایجاد ناامنی در کشور ما دارد تا مردم پای صندوق‌های رأی نیایند، در این خصوص باید همت، تلاش و همکاری صورت گیرد تا مشارکت حداکثری رقم بخورد و دشمن به هدف خود دست پیدا نکند که همین‌طور نیز خواهد بود.

انتهای پیام
captcha