اختتامیه دوره آموزشی مربیان قرآنی نیروی دریایی ارتش در قم
کد خبر: 4201570
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۸

اختتامیه دوره آموزشی مربیان قرآنی نیروی دریایی ارتش در قم

نخستین دوره آموزشی مربیان قرآنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در قم پایان یافت.

اختتامیه دوره آموزشی مربیان قرآنی نیروی دریایی ارتش در قمبه گزارش ایکنا از قم، اولین دوره آموزش تخصصی مهارت‌های قرآنی، ویژه اساتید و مربیان قرآنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شب گذشته ۴ اسفندماه در سالن جلسات مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، به کار خود پایان داد.

در این دوره آموزشی چهار روزه که با همکاری دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شد، شرکت کنندگان با مباحثی همچون مهارت تدریس قرآن، تدبر در قرآن و روان شناسی تدریس قرآن آشنا شدند و در پایان به آنان گواهینامه دوره اعطاء شد.

امیر دریادار یعقوب سلیمی، جانشین هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی نداجا در این مراسم اختتامیه اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی در همه زمینه‌ها اولویت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است.

وی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان برپایی گردهمایی تخصصی اساتید و مربیان قرآنی نیروی دریایی ارتش، افزود: در کنار فعالیت‌های فرهنگی برنامه‌های قرآنی مورد تاکید نیروی دریایی ارتش بوده و ما نتایج توجه به فعالیت‌های قرآنی را در عرصه‌های مختلف دیده‌ایم.
امیر دریادار یعقوب سلیمی، جانشین هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی نداجا
 
جانشین هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی نداجا بیان کرد: اعتقاد داریم یکی از مولفه‌های غیر فیزیکی تاثیر گذار ارتقای رزم توجه به قرآن کریم است و در دفاع مقدس مشاهده کردیم یک رزمنده دین دار بدون سلاح در صحنه نبرد به خوبی از کیان انقلاب و نظام دفاع می‌کند.

 

فعالیت‌های قرآنی تاثیر بسیار زیادی در روحیه و انگیزه نیرو‌های نداجا دارد 

 
سلیمی تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی تاثیر بسیار زیادی در روحیه و انگیزه نیرو‌های نداجا دارد و تلاش می‌کنیم تا انس با کلام وحی در قالب برنامه‌های مختلف در پایگاه‌های مختلف نیروی دریایی تقویت شود.
 
وی ابراز کرد: برنامه‌های متنوعی طرح‌ریزی و ساعت‌ها برای برنامه‌های قرآنی برنامه ریزی و جلسات متعدد برگزار شده و در سطح نیروی‌های مسلح مدارس قرآنی حفظ شبانه روزی داریم که مدرسه نخست پس از یک سال در منطقه یکم به کار خود پایان داد و مدرسه دوم در پایگاه دریایی بوشهر کار خود را آغاز کرده است.
 
جانشین هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی نداجا با اشاره به اهمیت برنامه‌های قرآنی ویژه پرسنل نیروی دریایی ارتش گفت: طرح سفیران معرفت و بشیر از جمله طرح‌های قرآنی ما است و علاوه بر قرآن در حوزه نهج البلاغه نیز برنامه ریزی صورت گرفته و در حال انجام است.
 
سلیمی ابراز کرد: هفته آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم و باید از این فرصت باقی مانده در راستای برگزاری پرشکوه و پرشور در انتخابات استفاده کنیم.
انتهای پیام
captcha