دفاع از انقلاب اسلامی مهم‌ترین انتظار شهدا از ما است
کد خبر: 4201889
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

دفاع از انقلاب اسلامی مهم‌ترین انتظار شهدا از ما است

فرماندار خوی گفت: دفاع از انقلاب اسلامی مهم‌ترین انتظاری است که شهدا از ما دارند.

کریم علی‌نژاد، فرماندار خویبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، کریم علی‌نژاد، فرماندار خوی، امروز 6 اسفند ماه در یادواره شهید محمد درستی و 30 شهید سرافراز روستای قوروق این شهرستان، گفت: یادواره شهدا یک محفل معنوی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

وی ادامه داد: نباید فراموش کرد یاد کردن شهدای انقلاب اسلامی و سخن گفتن پیرامون رشادت‌ها و جانفشانی شهدا ضروری است، چون برای صیانت از کشورمان به ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و پاسداشت همه ارزش‌های والای انقلاب و اسلام نیاز داریم.

فرماندار خوی با بیان گوشه هایی از خصوصیات اخلاقی، ویژگی‌ها و رشادت‌های سردار محمد حنیفه درستی و سایر شهدا، تصریح کرد: این شهید والامقام همانند سایر شهدا تابع و پشتیبان ولایت‌ فقیه بود و تا پای جان ایستاد و اجازه نداد بیگانگان برای کشورمان تصمیم بگیرند؛ سال‌ها در سنگر دفاع از انقلاب و اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل همه سختی‌ها را به عشق رهبر و میهن تحمل کرد و به دیدار حق شتافت.

وی اضافه کرد: باید از شهدای بزرگوار درس استقامت و پایداری فرا بگیریم چراکه اگر شهدا نبودند امروز امنیت و اقتدار را در ایران اسلامی شاهد نبودیم، بنابراین تا جایی که می‌توانیم باید سبک زندگی آنها را در جامعه، مدارس، دانشگاه‌ها و محافل عمومی تبلیغ کنیم.

علی‌نژاد با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار گرفته‌ایم، گفت: حضور مردم در صحنه‌های حساس و مشارکت حداکثری آنها موجب یاری دین خداوند و تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شود و خداوند نیز این مردم را در همه برهه‌های حساس نصرت و یاری می‌کند.

انتهای پیام
captcha