مشارکت حداکثری؛ زمینه‌ساز تسهیل حل مشکلات داخلی
کد خبر: 4201987
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
آیت‌الله صفایی‌بوشهری بیان کرد:

مشارکت حداکثری؛ زمینه‌ساز تسهیل حل مشکلات داخلی

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر با بیان اینکه حضور پررنگ پای صندوق‌های رأی ضامن بقا و امنیت کشور، دفع دشمنی‌ها و تداوم مسیر پیشرفت ایران به سمت قله است، گفت: هرچقدر مشارکت بالا باشد به همان اندازه قدرت ملی کشور در عرصه‌های بین‌المللی افزایش می‌یابد و زمینه تسهیل حل مشکلات داخلی فراهم می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری، نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا، درباره ضرورت مشارکت حداکثری اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی، مشارکت مردم به شکل فوق‌العاده گسترده و حماسی است. مردم ایران در مواقع سرنوشت‌ساز و حساس مانند دفاع مقدس حضور پرشور و پررنگی را رقم زده‌اند و قطعاً در انتخابات پیش رو دوباره حماسه دیگر از جنس مشارکت حداکثری را رقم خواهند زد.

وی افزود: مشارکت بالای ایرانیان در انتخابات پیش رو را خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است. امام راحل فرموده‌اند «میزان رأی ملت است» و این جمله نشان‌دهنده اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات است و همچنین همانطور که مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار داده‌اند حضور پررنگ پای صندوق‌های رأی ضامن بقای امنیت ایران، دفع دشمنی‌ها و تداوم مسیر پیشرفت برای رسیدن به قله است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر بیان کرد: براساس آموزه‌های امیرالمؤمنین علی(ع) باید توجه کرد که دوستان چه می‌گویند نه دشمنان و هرچه را دوستان می‌گویند باید انجام داد. صهیونیست‌ها، معاندان و آمریکایی‌ها به مردم ایران می‌گویند در انتخابات شرکت نکنید؛ اینها دوستان ما نیستند چون دست به نسل‌کشی در غزه می‌زنند و در کشور ما از طاغوتیان و جنایتکاران حمایت کرده‌اند. همچنین اینها دلسوز ملت ایران نیستند و همواره برعلیه ما دسیسه و توطئه کرده‌اند. وقتی دشمن می‌گوید مشارکت نکنید اتفاقاً باید مشارکت کرد چون صلاح ما در حضور حداکثری است.

آیت‌الله صفایی بوشهری در پایان گفت: ان‌شاءالله با حمایت‌های مقام معظم رهبری و دلسوزان واقعی نظام و مردم ایران، یازدهم اسفند ماه را به حماسه‌ای پرشور تبدیل خواهیم کرد تا هم در تاریخ ماندگار باشد و هم اینکه دشمنان را مأیوس و سرافکنده کند. باید مدنظر داشت هرچقدر مشارکت بالا باشد به همان اندازه قدرت ملی کشور در عرصه‌های بین‌المللی افزایش می‌یابد و زمینه حل مشکلات داخلی تسهیل خواهند شد.

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام
captcha