برگزاری دومین رویداد «گام» در همدان
کد خبر: 4202017
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

برگزاری دومین رویداد «گام» در همدان

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن همدان از برگزاری دومین رویداد گفتمان اقتصاد مقاومتی «گام ۲» در این استان خبر داد.

اقتصاد مقاومتیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، شهرام بیرامی، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان از برگزاری دومین رویداد گفتمان اقتصاد مقاومتی در اسفند‌ماه جری خبر داد و گفت: این رویداد با همکاری اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی، شرکت دانش گستر، مرکز نیکوکاری کارآفرینی فدک و با حمایت‌های بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد با محوریت «دومین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب‌وکار» و «اولین سمینار تخصصی بازاریابی و فروش حرفه‌ای» برگزار می‌شود، افزود: این رویداد دو روزه، ۸ و ۹ اسفندماه برگزار خواهد شد. اولین سمینار تخصصی بازاریابی و فروش حرفه‌ای با حضور یکی از برجسته‌ترین اساتید کشوری همزمان با دومین روز نمایشگاه در ۹ اسفندماه برگزار می‌شود. 

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان این سمینار را کمک شایانی در راستای کمک به حل مشکلات بازاریابی، افزایش دانش و توانمندی فروش و بازاریابی مدیران عامل و مدیران فروش و بازرگانی واحدهای صنعتی دانست و گفت: این رویداد با حمایت‌های مالی صورت گرفته سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی با حداقل هزینه ممکن برگزار می‌شود.

بیرامی با تأکید بر اینکه همچنین در این رویداد مدیران واحدهای صنعتی و صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند از ساعت  تا ۲۰ روزهای ۸ و ۹ اسفندماه از دومین نمایشگاه خدمات کسب‌وکار بازدید کنند، افزود: متقاضیان در این دوره از نمایشگاه می‌توانند از خدماتی چون میز خدمت، مشاوره حقوقی و مشاوره کسب‌وکار  با حضور مسئولان استانی به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان در پایان گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در سمینار تخصصی بازاریابی و فروش حرفه‌ای می‌توانند با شماره‌ ۰۹۱۸۷۰۱۴۶۴۰ (مهندس فلاحیان) تماس بگیرند. همچنین واحدهای صنعتی و معادن دارای مشکلات و موانع تولیدی نیز در راستای طرح مشکلات خود در میز خدمت می‌توانند با شماره ۰۹۱۸۵۰۸۷۹۱۱ (مهندس ناظم) تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha