جشن تکلیف سیاسی ویژه فرزندان جهادگران در قم برگزار شد
کد خبر: 4202188
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

جشن تکلیف سیاسی ویژه فرزندان جهادگران در قم برگزار شد

جشن تکلیف سیاسی فرزندان رأی اولی اعضای جهاددانشگاهی استان قم برگزار شد.

جشن تکلیف سیاسیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، جشن تکلیف سیاسی فرزندان رأی اولی اعضای جهاددانشگاهی قم با حضور حامد حیاتی، رئیس جهاددانشگاهی قم، تعدادی از همکاران و فرزندان رأی اولی جهادگران، روز گذشته، هفتم اسفندماه در سالن جلسات سردار سلیمانی این واحد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حامد حیاتی، رئیس جهاددانشگاهی قم با اشاره به فعالیت‌های مجلس دهم، افزایش حقوق سربازان و معافیت مالیاتی به‌ویژه در گروه سنی جوانان را از اقدامات مطلوب مجلس در حوزه جوانان برشمرد.

وی بیان کرد: با بهره گرفتن و کسب اطلاع از برنامه‌ها و دیدگاه‌های نامزد‌ها و همچنین مشورت از خبرگان و افراد صاحب‌نظر می‌توان انتخابی آگاهانه داشت.

حیاتی همچنین با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات را تکلیف می‌دانند، گفت: ما بابت انتخابی که انجام خواهیم داد نسبت به آیندگان باید پاسخگو باشیم و انتخاب نکردن، بدترین انتخاب است و باید سمت سو و جهت خود را در هر حال تعیین کنیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان قم بیان کرد: حضور در انتخابات، تضمین امنیت کشور است و مهمترین رکن کشور در تمامی حوزه‌ها و زمینه‌ساز رشد، پیشرفت و فعالیت کشور همین امنیت است.

در پایان این مراسم، میثاق نامه حضور و مشارکت در فعالیت‌های و عرصه‌های تصمیم‌گیری اجتماعی و سیاسی از جمله انتخابات، توسط فرزندان رأی اولی جهادگران استان قم به امضا رسید.

انتهای پیام
captcha