آزادی ۱۲ نفر از زندانیان غیرعمد در زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4202208
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

آزادی ۱۲ نفر از زندانیان غیرعمد در زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد

همزمان با نیمه شعبان و با تلاش ستاد دیه در کهگیلویه‌وبویراحمد، کمک خیران، شکات و شورای‌های حل اختلاف ۱۲ محکوم مالی و جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

آزادی زندانیان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد، علی‌عباس فلاحتی‌مطلق، مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، هشتم اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: زندانیان جرائم غیرعمد بزهکار نیستند بلکه افرادی هستند که بر اثر نداری و یا محکومیت‌های مالی غیرعمد در مؤسسات کیفری استان بسر می‌برند که نیازمند کمک و مساعدت‌های مالی هستند.

وی افزود: با همکاری مدیریت زندان‌ها و تعامل و حمایت خوب رئیس کل دادگستری و مراجع قضایی سعی شده در مناسبت‌های مختلف تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را از زندان‌ها آزاد کنیم.همزمان با ایام میلاد سراسر نور مهدی موعود(عج) و نیمه شعبان ۱۲ نفر از زندانیان با بدهی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از زندان آزاد شدند.

مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه استان کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه تصریح کرد: با وساطت مددکاران و اعضای شورای حل اختلاف ستاد دیه مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان از شکات آنان اخذ رضایت شده که مابقی از طریق تسهیلات و وجوه اداره شده ستاد دیه به شکات پرداخت شده است.

فلاحتی‌مطلق در ادامه بیان کرد: امیدواریم در آستانه سال نو برای اینکه سایه پدران و سرپرستان خانواده‌ها بر سر فرزندان باشد با کمک خیرین و نیکوکاران زندانیانی که مجرم نیستند و به عنوان محکومین مالی و غیرعمد در زندان بسر می‌برند را از زندان آزاد کنیم.

وی در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران، گفت: نیکوکاران می‌توانند برای کمک به این‌گونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی(ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز کنند.

انتهای پیام
captcha