گروه‎‌های جهادی و مردمی، نسخه کارآمدی جمهوری اسلامی ایران هستند
کد خبر: 4202269
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد:

گروه‎‌های جهادی و مردمی، نسخه کارآمدی جمهوری اسلامی ایران هستند

حجت‌الاسلام گرزین با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین متخصص در تولید عمل صالح از سرمایه ایمان مردم، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستند، گفت: گروه‌های مردمی و جهادی در عرصه‌های مختلف نسخه کارآمدی جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت ‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، نشست هم‌فکری و هم‌افزایی گروه‌های جهادی و مردمی با محوریت نقش آنان در تحقق مشارکت حداکثری امروز، 8 اسفندماه در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اهمیت انتخابات و نقش گروه‌های جهادی برای به میدان آوردن مردم، گفت: نسخه امامین انقلاب برای حکمرانی مردمی اسلامی، اعتماد به گروه‌های جهادی و مردمی بوده تا با همت و تلاش آنان به قله‌ها و آرمان‌ها برسیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه پژوهشکده رویان محصول حرکت یک گروه جهادی پزشکی بوده که رتبه‌های برتر در علوم پزشکی و بهداشت و درمان را به دست آورده است، ادامه داد: ما باید با استفاده از ایمان مردم، تولید عمل صالح کنیم.

حجت‌الاسلام گرزین با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین متخصص در تولید عمل صالح از سرمایه ایمان مردم، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستند، تصریح کرد: گروه‌های مردمی و جهادی در عرصه‌های مختلف نسخه کارآمدی جهموری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری یک نسخه و الگوی جدید و پیشرفته از حکمرانی مردمی اسلامی موفق را در دنیا رونمایی و معرفی کردند، گفت: گره‌های کور انقلاب و کشور در لحظات حساس تاریخی در 45 سال انقلاب را گروه‌های مردمی باز کردند، لذا امروز نقش این گروه‌ها به میدان آوردن مردم در عرصه های مختلف به خصوص در این برهه زمانی، انتخابات پبش رو است.

انتهای پیام
captcha