برنامه‌های قرآنی وزارت اوقاف مصر ویژه ماه رمضان
کد خبر: 4202377
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

برنامه‌های قرآنی وزارت اوقاف مصر ویژه ماه رمضان

وزارت اوقاف مصر از اجرای برنامه‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در سراسر این کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از صدی البلد، وزارت اوقاف مصر  اعلام کرد که در راستای خدمت به قرآن کریم، در طول ماه مبارک رمضان سال جاری  بالغ بر 17623 محفل قرآنی را برگزار خواهد کرد.

این وزارتخانه تصریح کرد که در طول ماه مبارک رمضان 621 محفل قرآنی ویژه ائمه جماعت هر هفته سه‌شنبه بعد از نماز ظهر برگزار می‌شود. همچنین 846 محفل قرآنی ویژه اعضای وزارت اوقاف است که دوشنبه هر هفته بعد از نماز ظهر برگزار می‌شود. 2507 محفل قرآنی ویژه عموم مردم نیز در نظر گرفته شده که جمعه هر هفته بعد از نماز جمعه برگزار خواهد شد.

علاوه بر محافل ذکر شده، 25 محفل قرآنی نمونه نیز یکشنبه‌های هر هفته بعد از نماز ظهر برگزار خواهد شد.

در کنار این محافل، 5 محفل ویژه زنان شنبه‌ها بعد از نماز ظهر و 35 محفل ویژه واعظان زن روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و چهارشنبه بعد از نماز عصر برگزار می‌شود.

به گفته وزارت اوقاف مصر 18 محفل ویژه قاریان ارشد نیز در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده که این محفل‌ها روزهای شنبه، یک‌شنبه، سه‌شنبه و جمعه بعد از نماز صبح برگزار خواهد شد.

این وزارتخانه همچنین از فعالیت 14 مرکز ویژه آموزش تلاوت قرآن کریم و احکام خبر داد که روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه بعد از نماز ظهر و روز جمعه پس از نماز جمعه فعال خواهند بود.

انتهای پیام
captcha