برگزاری یک دوره آموزش «صوت و لحن» در کردستان
کد خبر: 4202408
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

برگزاری یک دوره آموزش «صوت و لحن» در کردستان

رئیس گروه قرآن و ‌عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری یک دوره آموزش «صوت و لحن» در محل مجتمع فجر سنندج خبر داد و گفت: متقاضیان تا 18 اسفند فرصت ثبت‌نام در این دوره را دارند.

کامل گلباغی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

کامل گلباغی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر قرآنیان استان و پیگیری واحد و قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره آموزشی صوت و لحن قرآن کریم در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته قرآنی کشور در سطح استان برگزار می‌شود، افزود: این دوره آموزشی در رشته «صوت و لحن» و «مقامات» برگزار می‌شود لذا علاقمندان به این رشته می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود در این دوره اقدام کنند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اعلام اینکه علاقه‌مندان در دو بخش بانوان و آقایان می‌توانند در این دوره شرکت کنند، بیان کرد: متقاضیان تا 18 اسفند فرصت ثبت‌نام در این دوره را دارند.

وی با اشاره به برنامه زمان‌بندی دوره آموزشی صوت و لحن و مقامات گفت: کلاس‌ها به صورت فشرده در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۸ الی۱۴ در سنندج مجتمع فجر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha