رویداد ملی «جشنواره ایده نو» در شیراز برگزار شد
کد خبر: 4202524
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸

رویداد ملی «جشنواره ایده نو» در شیراز برگزار شد

دوره کشوری رویش‌های خلاقانه نخبگان دانشجو با عنوان «جشنواره ایده نو» ویژه معرفت جویان برگزیده حوزه ی علوم اسلامی دانشگاهیان سراسر کشور در شیراز برگزار شد.

رویداد ملی «جشنواره ایده نو»، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، دوره کشوری رویش‌های خلاقانه نخبگان دانشجو با عنوان «جشنواره ایده نو» ویژه معرفت جویان برگزیده حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان سراسر کشور به میزبانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 9 اسفندماه در حاشیه این دوره، هدف از این رویداد را حل مسائل و چالش‌های فرهنگی و تربیتی دانشگاه از طریق قدرت خلاقیت دانشجویان دانست و افزود: این رویداد با حضور 140 دانشجو برگزیده دختر و پسر در قالب 35 گروه سه تا چهار نفره به مدت سه روز برگزار شد.

وی با تأکید بر ضرورت کارتیمی و تیم‌سازی در بین دانشجویان به عنوان کنشگران انقلابی در عرصه‌های مختلف جهاد تبیین، اظهار کرد: این رویداد ملی در قالب کارگاه‌های خلاقیت، ایده‌پردازی، کسب و کار، کارآفرینی با حضور اساتید صاحب ایده برگزار و از گروه‌های برتر نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha