دستگاه‌های ذی‌ربط در حوزه امنیت انتخابات عملکرد مطلوبی داشتند
کد خبر: 4202963
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰

دستگاه‌های ذی‌ربط در حوزه امنیت انتخابات عملکرد مطلوبی داشتند

شهردار مشهد گفت: در حوزه امنیتی دستگاه‌های ذی‌ربط خیلی خوب عمل کردند، اقداماتی در مشهد و استان صورت گرفت و با توجه به بازدیدهای انجام شده، تعداد زیادی از  آنان الگوی کشوری شد که این نکته مثبتی بود و نشان‌دهنده برنامه‌ریزی خوب و منسجم است.

محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد امروز 11 اسفند با حضور در اتاق وضعیت در خصوص روند طی شده تاکنون اظهار کرد: خیلی خوشحال هستیم که روز موعود ملت ایران فرا رسید و روند از ماه‌های گذشته به سمتی رفت که مسائل انتخابات با شفافیت بالا برنامه‌ریزی و پیش رفت.

شهردار مشهد در خصوص امنیت انتخابات گفت: در حوزه امنیتی دستگاه‌های ذی‌ربط خیلی خوب عمل کردند، اقداماتی در مشهد و استان صورت گرفت و با توجه به بازدیدهای انجام شده، تعداد زیادی از  آنان الگوی کشوری شد که این نکته مثبتی بود و نشان‌دهنده برنامه‌ریزی خوب و منسجم است.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این راستا رخ داد، در حوزه اجرا شهرداری مشهد پای‌کار آمد و شهرداران مناطق رؤسای حوزه انتخابیه شهرستان مشهد شدند. مشهد ۱۴ حوزه دارد که ۱۳ حوزه آن، شهردار بودند که انسجام بیشتر با این موضوع رخ داد.

قلندر ادامه داد: زمان برگزاری انتخابات اسفند می‌باشد که مدیریت شهری بسیار درگیر است و همکاران با وجود اینکه درگیر مسائل مدیریت شهری بودند، اما موضوع را خیلی خوب با هماهنگی برنامه‌ریزی کردند و روند به‌گونه‌ای طی شد که ۸ صبح همه شعب اخذ رأی آماده بودند.

وی در خصوص مشکلات برودت هوا تصریح کرد: چند روز اخیر مشکلاتی در خصوص بارندگی ممکن بود در صورت غفلت رخ دهد، اما با وجود برنامه‌ریزی، خوشبختانه موضوعی که می‌خواستیم اتفاق افتاد و معابر دچار یخ‌زدگی نشد.

شهردار مشهد گفت: از صبح بازدید مختلف از حوزه اخذ رأی داشتیم که مردم خیلی پرشور حضور دارند و هرچه به سمت ساعات پایانی می‌رویم حضور مردم پررنگ‌تر می‌شود.

قلندر در خصوص آرامش انتخابات اظهار کرد: نکته دیگری که مهم است به آن توجه شود موضوع آرامش و امنیت مردم است که موضوع بسیار مهمی می‌باشد و انشاءلله همه ابزار و لوازم آماده هست که مردم با آرامش رأی دهند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده هیچ مشکلی در خصوص برودت هوا و شرایط کوهستانی نداشتیم. من عضو هیئت اجرایی هم هستم و کاملاً در جریان‌ هستم که هیچ مشکلی در هیچ بخشی نداشتیم و خیلی شفاف و روشن و همه موارد فراهم شد برای انتخاباتی با امنیت کامل، سلامت حداکثری و رقابت خوب که نتیجه مشارکت بالا خواهد بود و مردم رقم زدند.

قلندر در خصوص سیستم گرمایشی گفت: ما یک مدیریت بحران در این موضوع در سطح استان و مشهد داشتیم که در حوزه آماده‌سازی محیط برای انتخابات  به مشکلی برخورد نکردیم.

انتهای پیام
captcha