۲۵ داور مسابقات قرآنی مدهامتان را در سنندج ارزیابی می‌کنند
کد خبر: 4203217
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

۲۵ داور مسابقات قرآنی مدهامتان را در سنندج ارزیابی می‌کنند

معاون فرهنگی - هنری ستاد کانون‌های مساجد استان کردستان با بیان اینکه شانزدهمین دوره مسابقات ملی مدهامتان در سطح سه هزار و ۵۰۰ کانون فرهنگی - هنری مساجد اجرا شد، گفت: ۲۵ داور مرحله کشوری این دوره از مسابقات را در سنندج ارزیابی می‌کنند.

مهدی مقدم، معاون فرهنگی - هنری ستاد کانون‌های مساجد کشور

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی مقدم، معاون فرهنگی - هنری ستاد کانون‌های مساجد کشور شامگاه 12 اسفندماه در آیین آغاز به‌کار شانزدهمین دوره مسابقات ملی «مدهامتان» که در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، گفت: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در سطح سه هزار و ۵۰۰ کانون فرهنگی - هنری مساجد اجرا شد.

وی افزود: برگزیدگان شرکت‌کننده در مرحله کشوری این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان، عصاره قرآنیان کانون‌های مساجد هستند چراکه از بین ۱۸ هزار نفر شرکت‌کننده ۲۴۰ نفر از بخش استانی به مرحله کشوری راه یافته‌اند.

معاون فرهنگی ستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد با تقدیر از داوران جشنواره قرآنی مدهامتان، بیان کرد: در مرحله استانی ۲۵۰ داور به داوری این مسابقات پرداختند و در مرحله کشوری نیز ۲۵ داور کار داوری این مسابقات را بر عهده دارند.

مقدم گفت: این رویداد قرآنی در استان کردستان، مرکز فرهنگ و هنر کشور با همکاری ادارات مختلف از جمله آموزش‌و‌پرورش، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، صدا‌و‌سیما و شهرداری در این شهر در حال برگزاری است و این بیانگر خدمت به قرآن و همکاری با مساجد است.

انتهای پیام
captcha