میزبانی 20 کتابخانه البرز از طرح «کتابخانه‌گردی»
کد خبر: 4203427
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

میزبانی 20 کتابخانه البرز از طرح «کتابخانه‌گردی»

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز از اجرای طرح کتابخانه‌گردی در 20 کتابخانه عمومی استان خبر داد و گفت: در این طرح کتابخانه‌ها میزبان مسئولان و مردم خواهند بود.

کتابخانه‌های عمومی

علی معدنی‌پور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: طرح «کتابخانه‌گردی» به‌مناسبت بیستمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در روز‌های ۱۶ و ۱۷ اسفندماه جاری در 20 باب کتابخانه عمومی استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این روز علاقه‌مندان می‌توانند در کتابخانه‌های عمومی حضور پیدا کنند و علاوه بر آشنایی با فعالیت‌ها و برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی از برنامه‌های متنوع با محوریت کتابخوانی بهره‌مند شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه کتابخانه‌های شهرستان‌های استان میزبان مدعوین و میهمانان فرهنگی هستند، گفت: کتابداران و همکاران ما به معرفی کامل کتابخانه در این روز برای بازدیدکنندگان می‌پردازند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز هدف از برگزاری این طرح را آشنایی مردم و مسئولان با بخش‌ها و خدمات مختلف کتابخانه‌های عمومی دانست و افزود: طرح کتابخانه‌گردی سالهاست که به‌مناسبت سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود و امسال نیز مراسم ویژه‌ای با حضور مردم و برخی از مسئولان و شخصیت‌های فرهنگی استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha