اعلام برنامه‌های گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد در خوزستان
کد خبر: 4203479
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

اعلام برنامه‌های گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد در خوزستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان برنامه‌های گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد در این استان را اعلام کرد.

سالروز تأسیس کانون‌های مساجدبه گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان با اشاره به فرارسیدن 18 اسفند، سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، این روز را تبریک گفت و بیان کرد: به‌منظور گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد، همزمان با سراسر کشور برنامه‌های متنوعی برنامه‌ریزی شده که با حضور و همراهی کانون‌های مساجد اجرا می‌شوند.

وی گفت: گردهمایی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و دیدار منتخبان کانون‌های مساجد استان با نماینده ولی فقیه در استان، در روز جمعه، 18 اسفند با حضور استاندار خوزستان در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار می‌شود.

سمیری گفت: در این دیدار، فعالیت‌ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد توسط تعدادی از مدیران کانون‌ها ارائه می‌شود و از کانون‌های برتر تجلیل می‌شود. بازدید از نمایش زنده «ستارگان زمینی» در محل قرارگاه مرکزی راهیان نور نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این روز است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان افزود: غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدای کانون‌های مساجد، تشکیل جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با موضوع 18 اسفند، حضور کانون‌های مساجد در کنگره ملی شهدای استان، برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، اهدای بسته‌های معیشتی با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و برگزاری کرسی‌های تلاوت نور همزان با ماه رمضان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد در خوزستان است.

انتهای پیام
captcha