بسته کمکی لرستان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان آماده شود
کد خبر: 4203980
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
معاون استاندار لرستان:

بسته کمکی لرستان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان آماده شود

احمدرضا دالوند با تأکید بر تهیه بسته کمکی لرستان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان تا هفته آینده، گفت: مکاتبات لازم با فرمانداران برای آماده کردن بسته‌های کمکی دستگاه‌های شهرستانی انجام می‌شود.

احمدرضا دالوند، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداربه گزارش ایکنا از لرستان، جلسه ستاد عملیات پاسخ به بحران استان لرستان چهارشنبه، ۱۶ اسفندماه با حضور محمد برامکی، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، مهدی پازوکی، مدیرکل مدیریت بحران استان به عنوان دبیر جلسه و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان لرستان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

احمدرضا دالوند، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس ستاد عملیات پاسخ به بحران استانداری لرستان در این جلسه، اظهار کرد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی به غیر از مردم باید کمک‌های خود را به صورت منسجم و در قالب بسته کمکی استان جهت ارسال تا اواسط هفته آینده مشخص کنند.

وی افزود: در این راستا مکاتبات لازم با فرمانداران شهرستان‌های استان برای آماده کردن بسته‌های کمکی دستگاه‌های شهرستانی تحت مدیریت خود انجام می‌شود.

دالوند با اشاره به دستور اکید مقام معظم رهبری بر ضرورت کمک تمامی دستگاه‌ها در اقصی نقاط کشور، ادامه داد: جلسه‌ای با مسئولان ذی‌ربط استان برای تعیین مسیر استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای کمک به سیل‌زدگان برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تأکید کرد: دستگاه‌های حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر در این بین باید نقش کلیدی و اساسی خود را نشان دهند.

انتهای پیام
captcha