بانوان مبلغه از ماه رمضان برای تعالی ایمان مردم بهره ببرند
کد خبر: 4204020
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

بانوان مبلغه از ماه رمضان برای تعالی ایمان مردم بهره ببرند

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: ماه مبارک رمضان یکی از آن ایامی که در واقع آمادگی برای عرصه تبلیغ است، لذا از همه بانوان مبلغه درخواست دارم با آمادگی کامل از فرصت ماه رمضان در راستای تعالی دین و ایمان مردم نهایت بهره را ببرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشوربه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در همایش هم‌اندیشی معاونین تبلیغی‌فرهنگی، مبلغان و تسهیل‌گران حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور که امروز ۱۷ اسفندماه در سالن جلسات مجتمع نرجس خاتون قم برگزار شد اظهار کرد: همایش مبلغان «شاهدا» به همت معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران و با هدف شبکه‌سازی و استفاده از ظرفیت مبلغان خواهر در سراسر کشور در استان قم برگزار شد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با طلاب و مدیران حوزه علمیه تبلیغ را اولویت حوزه دانستند، لذا معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران با الهام از این فرمایش رهبر معظم انقلاب و استفاده بهتر از این ظرفیت تبلیغی، با همکاری معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات حوزه علمیه این همایش دو روزه را برگزار کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: امیدواریم که از این ظرفیت جهت تعالی و اعتلای حوزه‌های علمیه خواهران کشور و انتقال تجربیات برای عرصه تبلیغ و استفاده بهتر از ظرفیت مبلغین و مبلغات استفاده کنیم. ماه مبارک رمضان یکی از آن ایامی که در واقع آمادگی برای عرصه تبلیغ است، لذا از همه خواهران و مبلغه درخواست دارم با آمادگی کامل از فرصت ماه رمضان در راستای تعالی دین و ایمان مردم نهایت بهره را ببرند.

فاضل در پایان گفت: مبلغین عزیز با استفاده از همه تجارب و رفتار درست و با استفاده از محتوای قرآنی و عترت مخصوصاً در ماه مبارک رمضان که ماه بهار قرآن است، ان‌شاءلله با اهتمام بر آیات و روایات و پیام‌های قرآنی در ایام تبلیغ استفاده کافی را ببرند.

انتهای پیام
captcha