دوره توانمندسازی مبلغان مهدوی در گلستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4204118
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

دوره توانمندسازی مبلغان مهدوی در گلستان برگزار شد + عکس

دوره ارتقا و توانمندسازی مؤثرین امر نماز و مهدویت با حضور 70 شرکت‌کننده روز گذشته، 17 اسفندماه در حوزه علمیه امام خمینی(ره) استان گلستان برگزار شد.

قاسم محمدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان و مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گلستانقاسم محمدی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان با بیان اینکه امسال برای دومین بار دوره ارتقا و توانمندسازی مؤثرین امر نماز و مهدویت، روز گذشته، 17 اسفندماه در استان برگزار شد، گفت: در این دوره که با تدریس حجت‌الاسلام حسن محمودی، استاد تخصصی مرکز مهدویت قم همراه بود حدود 70 نفر از مبلغان، اساتید و معلمان شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه دوره نخست با حضور 130 شرکت‌کننده برگزار شد، افزود: گزینش شرکت‌کنندگان از سوی مرکز تخصصی بنیاد فرهنگی مهدویت کشور انجام شد و افرادی که حداکثر امتیاز را کسب کردند به تناسب علاقه و توان علمی در کلاس حضور داشتند که بعد از کسب حد نصاب نمره برای شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه معتبر صادر می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان با بیان اینکه این دوره به همت نماینده ولی فقیه گلستان، استاندار گلستان و بنیاد فرهنگی مهدویت کشور و استان در حوزه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد، تصریح کرد: افراد مستعد و مهدی‌باور با گذراندن دوره‌ها توان علمی و عمومی خود را در راستای مهدویت ارتقا بخشیده و بعد از موفقیت در آزمون‌های عملی و تئوری به‌عنوان مدرس عمومی مهدویت در استان گلستان فعالیت خواهند کرد.

محمدی با تأکید بر اینکه در استان گلستان بیش از 440 هزار دانش‌آموز در حال تحصیل هستند، گفت: این مدرسان بیشتر برای نسل نو آموزش دیده‌اند و امیدواریم با حضور مبلغان در مدارس دانش مهدوی دانش‌آموزان را در ارتباط با امام حی بهبود ببخشیم.

انتهای پیام
captcha