منتخبان مردم تا آخر پای کار ملت بمانند
کد خبر: 4204176
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

منتخبان مردم تا آخر پای کار ملت بمانند

امام جمعه ماهدشت با تاکید براینکه منتخبان مردم تا آخر پای کار ملت بمانند، گفت: آنچه شیرینی مجلس جدید را از بین می‌برد، سخنان اختلاف‌انگیز و دعوا به راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است.

حجت الاسلام علی رادمرد، امام جمعه ماهدشت کرج

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام علی رادمرد، امام جمعه ماهدشت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ۱۸ اسفند سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد: این مجموعه یکی از ارکان تأثیرگذار و تصمیم‌گیر در حوزه مسجد است که تحت مدیریت امام مسجد و سیاست‌های تعیین شده برنامه‌ریزی و حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: در شهر ماهدشت اقدامات خوبی برنامه‌ریزی شده و در آینده هم برنامه‌های قابل استفاده‌ای در نظر هست که می‌طلبد همه فعالان در مساجد ذیل برنامه‌ریزی کلان امام مسجد گام بردارند و روز به روز بر جمعیت و رونق مساجد بیفزایند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات معادلات دشمنان را به هم ریخت و آنها را دلسرد کرد که به تعبیر مقام معظم رهبری مردم در یک جهاد شرکت کردند؛ جهاد یعنی کاری که دشمن در مقابلش باشد که در جهاد حقیقتاً اتفاق افتاد.

امام جمعه ماهدشت اظهار کرد: آنچه شیرینی مجلس جدید را از بین می‌برد، سخنان اختلاف‌انگیز و دعوا به راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است. منتخبان تصاویر حضور مردم در انتخابات را قاب کنند و هیچ‌وقت پای کار بودن آنها را فراموش نکنند.

رادمرد با تاکید بر اینکه منتخبان مردم تا آخر پای کار این ملت بمانند، به وقوع سیل در جنوب سیستان و خسارت‌های آن اشاره کرد و افزود: ما هم این هفته در بین‌الصلاتین در قسمت برادران و خواهران جمع‌آوری کمک خواهیم داشت.

وی مطرح کرد: از امامان مساجد، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، کمیته امداد و هلال احمر می‌خواهیم با تنظیم یک جلسه و همکاری با یکدیگر، پویش هماهنگی در طول هفته آینده ویژه کمک به مردم سیل زده سیستان راه‌اندازی و مردم ماهدشت هم مشارکت کنند.

امام جمعه ماهدشت خاطرنشان کرد: والدین در ایام پایان سال از فرزندان خود غافل نشوند و به هشدارها نسبت به مواد محترقه توجه و مراقبت کنند تا فرزندانشان با قطع عضو و دیگر مخاطرات مواجه نشده و آسیبی به دیگران وارد نشود.

انتهای پیام
captcha