بیست‌و‌یکمین جشنواره ملی «جبرئیل امین» شهریور 1403 برگزار می‌شود
کد خبر: 4204823
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
در شیراز

بیست‌و‌یکمین جشنواره ملی «جبرئیل امین» شهریور 1403 برگزار می‌شود

مدیرمسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شیراز از برگزاری بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی «جبرئیل امین» در شهریورماه سال آینده خبر داد.

بیست و یکمین جشنواره ملی «جبرئیل امین» شهریور 1403به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیرمسئول مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شیراز امروز، 21 اسفندماه از برگزاری بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی «جبرئیل امین» در شهریورماه سال آینده خبر داد.

وی در خصوص دلیل عدم برگزاری جشنواره در سال جاری گفت: روند برگزاری جشنواره همه ساله در شهریور یا مهرماه بوده است، اما در چند سال اخیر به دلیل تلاقی زمان برگزاری با محرم و صفر مجبور به تغییر زمان برگزاری آن شدیم که آسیب‌هایی به دنبال داشت، لذا تصمیم گرفته شد تا جشنواره تجلیل از حافظان سال جاری و سال آینده به‌صورت مشترک در شهریورماه سال آینده پس از ماه صفر برگزار شود؛ هر چند مباحث مالی هم که گریبان‌گیر همه فعالیت‌های مردمی قرآنی و فرهنگی کشور است، در این امر بی‌تأثیر نبوده است.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور ادامه داد: در خصوص زمان دقیق و مکان برگزاری هنوز در حال جلسه و رایزنی هستیم که ان‌شاء‌الله پس از تشکیل جلسات، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

یادآور می‌شود، جشنواره ملی جبرئیل امین، آیین تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) است که به‌صورت سالانه با حضور حافظان و خانواده‌های آنان، مسئولان استانی و کشوری و عموم دوستداران قرآن و عترت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha