«هلال» راوی مظلومیت غزه شد
کد خبر: 4205025
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

«هلال» راوی مظلومیت غزه شد

ویژه برنامه «هلال» با اجرای محمد دلاوری و همکاری باشگاه مخاطبین همسفر همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این برنامه به مظلومیت مردم غزه نظر دارد.

مظلومیت غزه

به گزارش ایکنا به نقل از قرارگاه مردمی فضای مجازی شاهد، ویژه برنامه «هلال» با اجرای محمد دلاوری و همکاری باشگاه مخاطبین همسفر همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این برنامه به مظلومیت مردم غزه نظر دارد.

برنامه «هلال» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور مهمانانی از کشورهای هند، بحرین، پاکستان، نیجریه، آذربایجان، کویت، فنلاند، سوریه و سایر ملیت‌های مختلف، دریچه‌ای به سبک زندگی مسلمانان جهان اسلام در ماه امت باز می‌کند و پیوند‌های مشترک امت اسلامی را از دل قصه و سرگذشت مهمان‌ها به تصویر می‌کشد. 

در برنامه «هلال» قصه زندگی مردم غزه و گوشه‌هایی از ماه رمضان مظلومان مقتدر فلسطین را به تصویر می‌کشد. همچنین در بخشی از برنامه قرار است به روایت مستندهای ارسالی بلاگرهایی از این کشورها پرداخت شود.

پویش #ما_به_هم_ربط_داریم با همکاری مخاطبین باشگاه همسفر من با موضوع امت واحده و همدلی با ملت فلسطین در سکوهای مختلف به چالش گذاشته خواهد شد.

هدف این برنامه است، سعی دارد با اثرگذاری و اثرپذیری با زبان‌های متفاوت به یک زبان و مفهوم و هدف مشترک که آن قدس شریف است، برسد.

این ویژه‌برنامه، در ایام ماه مبارک رمضان هر روز حوالی ساعت ۱۷ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha