برپایی محفل تدبر و تلاوت قرآن در دانشگاه رازی کرمانشاه
کد خبر: 4205040
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

برپایی محفل تدبر و تلاوت قرآن در دانشگاه رازی کرمانشاه

محفل تدبر و تلاوت قرآن کریم در دانشگاه رازی کرمانشاه با موضوع «معنای زندگی در پرتو گفتمان قرآن و اهل‌ بیت(ع)» با حضور قاریان و اساتید تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.

برپایی محفل تدبر و تلاوت قرآن در دانشگاه رازی

معصومه عزیزی، مدیر مدرسه قرآن و عترت دانشگاه رازی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در ایام پایانی سال محفل تدبر قرآن با موضوع «معنای زندگی در پرتو گفتمان قرآن و اهل‌ بیت(ع)» ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم معنوی همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد محرابی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کرمانشاه و تلاوت کیوان حسینی و حمدی عبدی از قاریان برجسته استان خواهد بود.

عزیزی تصریح کرد: ضرورت تدبر و پرداختن به تلاوت قرآن کریم در ماه رمضان توفیق بزرگی است که باید در زندگیمان نهادینه شود.

مدیر مدرسه قرآن و عترت دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به ضرورت برپایی محافل تدبر و انس با قرآن ویژه دانشگاهیان افزود: چنین محافلی آموزه‌های بسیاری برای اساتید، کارکنان و دانشجویان در ابعاد مختلفی چون تلاوت، شناخت، تدبر و تعمیق دارد.

وی در پایان با اشاره به زمان برگزاری این محفل گفت: این محفل قرآنی چهارشنبه، ۲۳ اسفندماه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در پردیس دانشگاه رازی، مسجد امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

 

برپایی محفل تدبر و تلاوت قرآن در دانشگاه رازی

انتهای پیام
captcha