کمک بیش از یک میلیارد ریال کردستانی‌ها به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
کد خبر: 4205383
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴

کمک بیش از یک میلیارد ریال کردستانی‌ها به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان، از جمع آوری یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال کمک های مردمی برای سیستان و بلوچستان در سطح استان خبر داد.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی در کردستان

به گزارش ایکناز از کردستان، پیام جلالی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان امروز، ۲۳ اسفند در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: با گذشت ۹ روز از پویش همدلی و مهربانی هلال احمر تا امروز، میزان کمک های نقدی هموطنان کردستانی به مردم مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان به یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال رسید.

وی با اشاره به اینکه این کمک‌ها به صورت کارت به کارت و یا واریز واریز به شماره حساب واریز شده است، افزود: پویش «همدلی و مهربانی» با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع سیل زدگان سیستان و بلوچستان از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد: ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط شعب در شهرستان‌های سطح استان، جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برپا بوده و هموطنان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۱*۱۱۲* واریز کنند.

انتهای پیام
captcha