برگزاری محفل انس با قرآن در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) + عکس
کد خبر: 4205445
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

برگزاری محفل انس با قرآن در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) + عکس

هم‌زمان با ماه ضیافت الهی، محفل انس با قرآن در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

محفل انس با قرآن

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، علی سعیدی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) با اشاره به اینکه هم‌زمان با ماه ضیافت الهی، امروز ۲۴ اسفندماه محفل انس با قرآن در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان کلاس‌های ویژه قرآنی «الحافظون» و محافل انس با قرآن کریم در رده‌های تابعه سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

سعیدی افزود: محافل انس با قرآن کریم روزهای پنجشنبه ماه مبارک رمضان در همه رده‌های سپاه استان با برنامه‌های متنوع و حضور قاریان و حافظان برجسته و ممتاز و سخنرانان مدعو برگزار می‌شود.

وی گفت: امروز نیز هم‌زمان با سومین روز ماه مبارک، محفل انس با قرآن کریم در حسینیه آیت‌الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه چهارمحال و بختیاری برگزار شد و قاریان ممتاز قرآنی از جمله محمد اسماعیلی از نوجوانان قاری برجسته و حائز رتبه اول مسابقات کانون مساجد کشور در رشته قرائت به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و در پایان با حضور مسئولان سپاه استان تجلیل شد.

سعیدی تأکید کرد: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدتقی امامی، رئیس مؤسسه الزهرا(س) و اجرای برنامه توسط گروه سرود آموزشگاه موعود از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

انتهای پیام
captcha