نمایشگاه قرآن موجب طراوت روح می‌شود
کد خبر: 4205576
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
شهردار اصفهان:

نمایشگاه قرآن موجب طراوت روح می‌شود

شهردار اصفهان گفت: بازدید از نمایشگاه قرآن موجب طراوت روح و جان و علاقه‌مندی و انس بیشتر با قرآن می‌شود.

علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان در غرفه خبرگزاری ایکناعلی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با حضور در غرفه خبرگزاری ایکنا در نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با بیان اینکه بازدید از نمایشگاه قرآن موجب طراوت روح و جان می‌شود، اظهار کرد: نمایشگاه در مقایسه با سال‌های پیش از استقبال بسیار خوبی برخوردار شده است و به نظر می‌رسد همت دست‌اندرکاران، تنوع غرفه‌ها و نزدیک بودن مکان برگزاری موجب این استقبال شده باشد.

وی درباره نقاط قوت نمایشگاه گفت: حضور نوجوانان نه در جایگاه بازدیدکننده، بلکه در مقام گرداننده غرفه‌ها و مجری برنامه‌ها فوق‌العاده و موجب جذابیت نمایشگاه شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه بازدید از نمایشگاه اثری موضعی و نیز درازمدت دارد، گفت: اینجا منبع الهام است و کسانی که برای بازدید می‌آیند، یا محصولی می‌خرند و یا این فضای قرآنی، روح و ذهن‌شان را درگیر می‌کند و قطعاً پس از پایان نمایشگاه، علاقه و انس آنها با قرآن بیشتر می‌شود.

وی به استفاده فراوان از ابزار هنر در نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان اشاره و تصریح کرد: هر چه بیشتر از این ابزار کمک بگیریم و مفاهیم قرآنی را در قالب هنر ارائه کنیم، قطعاً برای نسل امروز جذاب‌تر و در ذهنش ماندگارتر است.

انتهای پیام
captcha