کارگاه توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآن کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 4205902
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

کارگاه توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآن کرمانشاه برگزار شد

کارگاه یک‌روزه توانمندسازی «فضای مجازی» ویژه مدیران مؤسسات قرآن کرمانشاه از سوی اتحادیه قرآنی استان برگزار شد.

برگزاری کارگاه توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآن کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، کارگاه یک‌روزه توانمندسازی «فضای مجازی» ویژه مدیران مؤسسات قرآن کرمانشاه از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان، ۲۶ اسفندماه در کتابخانه امیرکبیر برگزار شد.

ندا جمشیدی، مدیرعامل  اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه در جریان برگزاری این کارگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با تبریک ماه رمضان و سال جدید، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه به‌مناسبت ماه مبارک رمضان برگزاری طرح «ضیافت مجازی» در قالب کارگاه یک‌روزه توانمندسازی ویژه مدیران مؤسسات قرآنی بود که این دوره با حضور ۲۰ مدیر مؤسسه برگزار شد.

وی افزود: این طرح با هدف توانمندسازی در حوزه تولید محتوا و تشکیل شبکه افراد و گروه‌های تولیدکننده محتوا‌های قرآنی در فضای مجازی به شیوه کاملاً علمی و کاربردی با تدریس دکتر غلامی اجرا شد.

جمشیدی در ادامه به برگزاری طرح «قرارگاه قرآنی اتحادیه کرمانشاه» اشاره کرد و گفت: قرار است تا این طرح مصوب و در صورت تأمین بودجه به‌زودی آغاز به کار کند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه بیان کرد: در تلاش هستیم تا با تمام محدودیت‌های ایجاد شده و چالش‌های موجود بر سر راه اتحادیه استان، بتوانیم قدم‌های مؤثری در مسیر رشد و پیشرفت مؤسسات قرآنی کرمانشاه برداریم و این مهم نیازمند همراهی تمام مؤسسات قرآنی استان است.

یادآور می‌شود، در پایان شرکت‌کنندگان این دوره میهمان سفره افطار بودند.

برگزاری کارگاه توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآن کرمانشاه

برگزاری کارگاه توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآن کرمانشاه

انتهای پیام
captcha