۲۲ زندانی ایلامی در آستانه سال نو آزاد شدند
کد خبر: 4206161
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

۲۲ زندانی ایلامی در آستانه سال نو آزاد شدند

طی مراسمی با حضور رئیس‌‌کل دادگستری، دادستان، مراجع قضایی و جمعی از خیرین استان ایلام، ۲۲ زندانی با همکاری ستاد دیه و ارفاقات قانونی در آستانه سال نو از زندان آزاد شدند.

ستاد دیه استان ایلامبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی امور زندان‌های استان ایلام، جمشید اسکندری، مدیرکل زندان‌های استان ایلام با اعلام خبر آزادی ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد اظهار کرد: در آستانه سال نو، در زندان مرکزی ایلام ۹ زندانی با کمک ستاد دیه و ۱۳ زندانی با ارفاقات قانونی از سوی مراجع قضایی به آغوش خانواده خود بازگشتند.
 
وی افزود: آمار آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با کمک خیرین و ستاد دیه استان نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و ۱۵۵ زندانی جرائم غیرعمد در سال جاری با همراهی ستاد دیه استان از بند زندان آزاد شدند.
 
مدیرکل زندان‌های استان ایلام از تعامل مطلوب مراجع قضایی و بازدیدهای مستمر قضات از زندان‌ها تقدیر کرد و گفت: در این مراسم با همکاری مراجع قضایی و اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان واجد شرایط، ۱۳ زندانی از زندان آزاد شدند و سال نو را در کنار خانواده‌های خود آغاز می‌کنند.
 
مراد بابایی، مدیر ستاد دیه استان ایلام در این مراسم با اشاره به اینکه آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد با مشارکت ستاد دیه و گروه مردمی امام حسن مجتبی(ع) بوده است، بیان کرد: بدهی این زندانیان ۹۰۰ میلیون تومان بود که ۳۰۰ میلیون تومان توسط خانم صبریه رازی مسئول گروه مردمی امام حسن مجتبی(ع) برای آزادی این تعداد زندانی به ستاد دیه استان ایلام پرداخت شده است.
 
وی اظهار کرد: در سال جاری ۱۵۵ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شده‌اند که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.
 
مدیر ستاد دیه استان ایلام با بیان اینکه ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد دیگر منتظر کمک خیرین و نیکوکاران هستند، گفت: مردم و خیرین می‌توانند کمک‌های مالی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۷۱۴۲ به نام ستاد دیه استان ایلام واریز و در امر خداپسندانه آزادی زندانیان شرکت کنند.
انتهای پیام
captcha